היישום אינו מחובר לאינטרנט

וכשאני לעצמי מה אני?

עבודה מס' 065461

מחיר: 96.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התייחסות לסרט בילי אליוט דרך טרילוגיית שר הטבעות

2,688 מילים ,2005

תקציר העבודה:

רוג'רס סבור שהמניע האנושי העיקרי הוא השאיפה להגיע למימוש עצמי. לדעתו כל בעיה נפשית, מקורה באי הלימה בין "עצמי אידיאלי", ל"עצמי" ו"לעצמי בפועל". חוסר ההתאמה הזה יכול להימנע על ידי נכונות האדם לקבל את רגשותיו כלגיטימיים, ועל ידי צורך בקבלה חברתית.רוג'רס טען כי לכל אדם יש שני צרכים בסיסיים שביניהם קיימת התנגשות: הצורך להגשמה עצמית של הפוטנציאל האורגניזמי, והצורך לזכות בהערכה חיובית מצד הסביבה.
בחרתי להתמקד בשני הצרכים הבסיסיים ולא בהגדרותיו של רוג'רס, וכיצד הם מתבטאים שטרילוגיית שר הטבעות ובבילי אליוט.

קטע מהעבודה:

הטרילוגיה של שר הטבעות משקפת אחד לאחד את הצורך בהגשמה עצמית תוך הרצון העז שהסביבה תעניק משוב חיובי ולו רק למאית השנייה בכדי שניצוץ האושר יפעם באותו הלב שנושא את תקוות העם כולו. לעומת הסרט "בילי אליוט" שם הדמות הראשית הייתה יחידה, בטרילוגיה מדובר בתשע דמויות, שכל אחת שונה מחברתה, אך כל אחת טומנת בחובה ניצוץ אחד המבקש להניץ- ניצוץ של הגשמה עצמית, ולכן בחרתי לערוך השוואה בצורת שאלות ותשובות בין הדיון שערכנו בכיתה על בילי אליוט דרך התיאוריה של רוג'רס לטרילוגיה.

תגים:

רוג'רס · בחירה · טוב מול רע · הגשמה · צרכים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "וכשאני לעצמי מה אני?", סמינריון אודות "וכשאני לעצמי מה אני?" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.