היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיזמים משותפים בינלאומיים

עבודה מס' 065355

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת מיזמים משותפים בין המזרח הרחוק למערב

6,585 מילים ,22 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

הגלובליזציה של השווקים וההתפתחויות הטכנולוגיות יצרו הזדמנויות חדשות להתחברויות בין לאומיות בין חברות (גוזנסקי, 1999),. צמיחת הJV הבין לאומיים השפיעה על עסקים בין לאומיים שהינה העיקרית לתחרות, עם זאת עדיין קיים קושי בניהול חברות בעיקר בשל הקושי בהתאמת היעדים בין מס' החברות השותפות ובין מס' מנהלים ממדינות שונות. ועל כן ייתכן כי JV בין-לאומי יהיה בלתי יציב ולא מוצלח. פעילויות בין לאומיות אינן מתבססות על שוק או היררכיה אלא על אמון ומוניטין. בדרום מזרח אסיה הוקמו בשנים האחרונות מספר רב של יזמויות, בעיקר עם אנשים מהמערב. יזמויות אלו הצליחו בחלקן, בעיקר בשל היתרונות היחסיים העצומים של כל צד: מצד המערביים- הניסיון והידע ואילו מצד המקומיים- כח עבודה זול.

מטרת העבודה היא לבחון את הקשיים העומדים בפני יזמויות אלו: קשיים ניהוליים, קשיי כח אדם, קשיים תפעוליים וארגוניים. מדוע חברות מסוימות מצליחות ואילו אחרות נכשלות, ומדוע ישנן יזמים הנרתעים מתעשות עסקים עם תושבי מזרח אסיה. אחת הסיבות העיקריות שתסקר להלן היא בעיית הבדלי התרבות.
העבודה מסתמכת על ספרות שנכתבה על הנושא והינה תאורטית.

ראשי פרקים:
1 מבוא
1.1 הצגת הנושא
1.2 מטרת העבודה
2 מהו מיזם משותף
2.1 הגדרות
2.2 הסיבות להקמת מיזם
2.3 מדידת האפקטיבות של מיזם בינלאומי
3 גורמים סביבתיים
3.1 השפעת התרבות על הארגון
3.2 הבדלי שפה
4 בעיות ספציפיות העשויות לנבוע מבחירת השותף
4.1 מוסריות
4.2 הבדלים בניהול מו"מ
5 בעיות במיזמים עם סין
6 מדיניות משאבי אנוש והשפעתה על המיזם המשותף
6.1 סוגי שותפויות אסטרטגיות בינלאומית בכל מדינה
6.2 שיטות הניהול
7 סיכום
8 ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

קיימות מס' הגדרות וכולן מתייחסות למשתנים כגון: בעלות, אופי השותפות, אופן חלוקת הרווחים בין החברות השותפות או סוג החברות הלוקחות חלק בהתקשרות. שתוף פעולה הינו בסיס של פרויקט משותף לשם רווח לשני הצדדים המעורבים, משתתף מתנדב עשוי להחליט להצטרף למיזם רק על מנת להגיע לתפקיד לאחר שהאלטרנטיבה הינה כשלון (רם, 1999).
באופן כללי מבחינים בשני סוגים עיקריים של מיזמים משותפים בין-לאומיים (Garvey , 1995)-
1. מיזמים חוזיים - לרוב אלו שיתופי פעולה אסטרטגיים באמצעות חוזים (פונקציונאליים) הם אינם כוללים הקמת ישות חוקית חדשה וחלוקת מניות, וכן אינם מובילים להקמת אופי ניהול משותפים.

תגים:

מיזם · ניהול · פרוייקט · שוק · טכנולוגי · חברות · עסקים · גלובליזציה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיזמים משותפים בינלאומיים", סמינריון אודות "מיזמים משותפים בינלאומיים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.