היישום אינו מחובר לאינטרנט

The Hitch-Hikers\ Eudora Welty

עבודה מס' 065347

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הניגודיות בסיפור.

2,116 מילים ,1999

תקציר העבודה:

בסיפור "The hitch-hikers" של Eudora Welty , מתרחש אירוע דרמטי ואלים, והוא הרצח של אחד הטרמפיסטים שאסף האריס בדרכו, את הטרמפיסט השני. אך אירוע דרמטי זה אינו ממוקם במרכזו של הסיפור כדי ליצור את מירב המתח כמצופה , אלא מקבל עדיפות שנייה על פני מרכיבים אחרים: הקורא מגלה מיד מי המתקיף, אשר אינו מנסה להתכחש או לברוח; הסיפור אינו עוקב אחר מצבם של הטרמפיסטים (כאשר אחד כבול והשני פצוע), אלא נשאר צמוד לכל אורכו, למבע המשולב עם האריס; ולא רק שאין לנו פתרון סופי וודאי לשאלת המוטיב של 'האיש השקט' למעשה האלימות, אלא גם המעשה עצמו מופחת בחשיבותו, על-ידי הרהוריו של האריס בו, כלא שונה ממעשי אלימות אחרים אשר התרחשו במכוניתו, אשר לא היו עד כדי כך חסרי תועלת והגיון כמוהו. בעוד העלילה הדרמטית היא משנית, האלמנט המושם במרכזו של הסיפור, בעזרת טכניקות שונות שנתאר בהמשך, הוא 'המוסיקה'.

האופוזיציה בין מוסיקה ושתיקה, תבוסס כבר בתחילת הסיפור בעזרת שני הכינויים: "the man with the guitar" ו- "the silent man". אופוזיציה זו מוצדקת בעזרת הנמקה מימטית, שכן הסיפור נמסר מנקודת מבטו של האריס, שאינו יודע את שמם של הטרמפיסטים עד לשלב מאוחר יותר בסיפור. להנמקה מימטית זאת יש אפקט רטורי, שכן התכונות החיוביות המיוחסות ל"איש עם הגיטרה" יתקשרו למוסיקה, ואילו תכונותיו השליליות של הטרמפיסט השני, יתקשרו לשתיקה. נראה את השתיקה כאופוזיציה המבוססת על העדר, והערכתה תהיה שלילית. המוסיקה תהווה 'יש', והערכתה תהיה חיובית.

תגים:

ספרות · אמריקאית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "The Hitch-Hikers\ Eudora Welty", סמינריון אודות "The Hitch-Hikers\ Eudora Welty" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.