היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיטות לבניית use case

עבודה מס' 065330

מחיר: 724.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דרכים לבניה ומידול של usecase בשלב איפיון מערכת מידע תוך התמקדות במודל goals structure

7,342 מילים ,16 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

השלב הראשון בתהליך הפיתוח של מערכת מידע הוא שלב הגדרת הדרישות. שלב זה נועד לענות על צרכי הארגון, הן ברמת הארגון והן ברמת המשתמש ולהגדיר את הדרישות מתהליך הפיתוח.
העבודה עוסקת בשיטות לבניית Use Case כאשר מגדירים מערכת מידע.

תוכן העניינים:
פרק א' - מבוא ל Use Case
1. רקע כללי
2. USE CASE &UML
3. מטרות וגבולות פעילות של Use Case
פרק ב'- מרכיביUse Case
1. מרכיבי Model Use Case
2. מרכיבי מסמך Use Case
3. מרכיבי Use Case Diagram
3.1. ניתוח מרכיבי USE CASE ובחינתם במערכת ניהול פרוייקטים
4. כללי סימון מוסכמים
4.1. תרחישים (use cases)
4.2. יחסים
4.3. מידול נכון של דיאגרמת use case
פרק ג'- בניית Use Case לאור מטרות מוגדרות - The Goals Structure
1. רקע כללי
2. הגדרת תרחיש ב- Goals Structure
2.1. האם אינטראקציה הינה פעולה פשוטה או מורכבת
2.2. כיצד יודעים מתי מסתיים תסריט או תרחיש
2.3. כיצד מונעים ריבוי תסריטים
2.4. תרחישים ותסריטים יוצרים אלגברה רקורסיבית
2.5. התנאים מחמירים ככל שיורדים בשרשרת התסריטים
3. מניעת איבוד משתמשים במורד הרמות
4. כיצד יש לכתוב את הטקסט
5. מהלכה למעשה - קווים מנחים למודל תרחישים
5.1. תזכורות:
5.2. תהליך הכתיבה
5.3. מבחן כשלון/הצלחה לשדות התרחיש
פרק ד'- תועלות ומגבלות של Use Case model
1. תועלות Use Case
2. מגבלות Use Case
סיכום ומסקנות
מקורות

קטע מהעבודה:

1. מרכיבי Model Use Case
בכל תרחיש מעורבת לפחות ישות חיצונית אחת למערכת , ישות זו מכונה שחקן (actor), השחקן יכול להיות אדם, מכונה, או מערכת חיצונית המצויה באינטרקציה עם התרחיש , סוגי שחקנים:
1. שחקן משפעל- יוצר את הגירוי ההתחלתי.
2. שחקן משתתף- נוטל חלק בתהליך עצמו.
יש לזכור! השחקן אינו חלק מן המערכת אלא יישות נפרדת, השחקן יוצר אירועים בפנייה אל המערכת ע"י שליחה/ קבלה של מסרים.
זיהוי התרחיש יבוצע על בסיס זיהוי השחקנים המיוחסים למערכת/ ארגון, כאשר לכל שחקן נזהה את הארועים שהוא משפעל או לוקח בהם חלק. בגישה זו, זיהוי התרחיש הוא על בסיס זיהוי הארועים החיצוניים שהמערכת צריכה להגיב אליהם, כאשר האירועים מיוחסים לשחקנים ולתרחישים.

תגים:

איפיון · המחשב · מדעי · מידע · מערכות · ניתוח · עיצוב

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיטות לבניית use case", סמינריון אודות "שיטות לבניית use case" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.