היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיטות המסחר בבורסה-"שיטת הרצף"

עבודה מס' 050660

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה של שיטות המסחר בבורסה והתמקדות בשיטת הרצף.

14,587 מילים ,3 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

הבורסה לני"ע הוקמה בת"א בספטמבר 1953 ,אך מסחר מוגבל בני"ע התקיים כבר שנים לפניכן.
עד שנות השלושים נעצרו שלושת הגורמים אשר מאפשרים קיום בורסה והם, ביקוש, היצע ומנגנון שיקשר בינהם לכן בתקופה זו לא הייתה קימת כלל בציבור מודעות לנושא ניירות ערך .
בשנת 1953 הוקמה לשכת חליפין וב1/12/53 החל ובאופן רשמי החלה הבורסה בת"א לפעול .

המסחר המאורגן בניירות ערך החל בישראל לפני כ-60 שנה, בשנות השלושים.
התפתחות שיטות המסחר בבורסה של תל -אביב משקפת את הצמיחה ההדרגתית של שוק ההון: משוק קטנטן במושבה בריטית, שעיקר כלכלתה על חקלאות, לזה של מדינה עצמאית וצעירה המושפעת מאידיאולוגיות סוציאליסטיות של משק מתוכנן. במשך שלושת העשורים הראשונים למדינה עד 1977, היתה עיקר הפעילות
בשוק ההון קשורה במסחר באיגרות חוב ממשלתיות ואילו שוק המניות היה דל, מבחינת מספר החברות הבורסאיות והיקפי המסחר בניירותיהן.

שוק המניות קיבל ממדים מקרו-כלכליים רק לקראת סוף שנות ה-70, עם הליברליזציה של הפיקוח על מטבעות חוץ ותחילת הצמצום של מעורבות הממשלה בפעילות הכלכלית.

הגאות בשוק המניות, שהחל בסוף שנות ה-70, הסתיימה במפץ גדול ב-1983 והשוק שקע בתרדמה, במקביל למיתון ולצעדים שנקטה הממשלה לריסון האינפלציה התלת-ספרתית.

היציאה מהמיתון והעלייה המוגברת מברה"מ הביאו לצמיחה מהירה מאז 1990 ובמקביל גאה שוק המניות, תוך עליה בשערים, במחזורי המסחר ובמספר החברות הבורסאיות.

הגאות הגיעה לשיאה בתחילת 1994 ובהמשך שנה זו ירדו השערים, המחזורים וגיוס ההון. על הנתונים העיקריים של שוק המניות בבורסה בתל-אביב, בשנים האחרונות, ניתן לעמוד בלוח 1.

המאפיין העיקרי של השוק במשך שנים רבות היה המספר המועט של חברות שנסחרו בו והמחזורים הקטנים של המסחר, גם בניירות הפעילים ביותר.
המחזורים הנמוכים קשורים הן לקוטנן של החברות הבורסאיות והן בתופעה, הנמשכת זה שנים רבות, שכ-65 אחוזים בממוצע, מהמניות מוחזקים על ידי בעלי השליטה.

תוכן העניינים:
מבוא
המסחר במניות המשתנים
המסחר הממוחשב במלואו
שלבי המסחר
תכנית פיתוח למסחר רציף וסימולטני
סיכום שיטות המסחר במכשירים הפיננסיים השונים (טבלה)
שיטת הרצף
מבוא
עקרונות השיטה
תיאור שיטת המסחר
תכונות מיוחדות לשיטת הרצף
רצף סוגי הפקודות העיקריות
רצף ספר הפקודות
היבטים מיוחדים של המסחר
היבטים מיוחדים של המסחר בניירות ערך
שיטת "עושה שוק"
ביבליוגרפיה

מקורות:

הבורסה וההשקעה בניירות הערך, חיים לוי , משה סמיט , מרשל סרנתי.
רצף עידן חדש בבורסה, הבורסה לניירות ערך בתל אביב .
שוק ההון וניירות הערך, משה בין -חורין.

תגים:

מניות · שוק · ההון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיטות המסחר בבורסה-"שיטת הרצף"", סמינריון אודות "שיטות המסחר בבורסה-"שיטת הרצף"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.