היישום אינו מחובר לאינטרנט

Charmed (1998) - דמות המכשפה (תרגיל)

עבודה מס' 065208

מחיר: 95.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: המשמעות החברתית של ייצוג המכשיפה החל מימי קדם, בסרטי האימה, בסדרות קומיות כ"סמנתה" ולבסוף בז'אנר ה- "Girl Power".

1,106 מילים ,4 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

בנייר זה אבחן את סדרת הטלוויזיה "מכושפות" (1998), אשר ממקמת במרכזה שלוש אחיות מכשפות בעלות כוחות קסומים אשר נקראות "The Charmed Ones". ניתן לשייך את הסידרה לטרנד חדש של סדרות המציע גיבורות נשיות בעלות כוחות מסוגים שונים, המייצגות עצמאות נשים וכוחניות אשר ניתן לכנות "Girl Power", בסדרות כמו "באפי ציידת הערפדים" ובתחייה המחודשת של "המלאכיות של צ'ארלי". אבקש לסקור את המשמעות החברתית של ייצוג המכשיפה החל מימי קדם, בסרטי האימה, בסדרות קומיות כ"סמנתה" ולבסוף בז'אנר ה- "Girl Power".

תוכן עניינים:
הקדמה
1. מיתוס המכשפה
2. המניפולציה של סרטי האימה
3. ז'אנר ה-"Girl Power"
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ברברה קריד (1933: עמוד 73) חוקרת את השימוש בדימוי המכשפה לאורך השנים בקולנוע. בתחילה השתמש מליאס במכשפה כדי להדגים טריקים שהמנגנון מאפשר. מאוחר יותר המכשפות נחקרו בהקשר דקומנטרי, ולבסוף הגיעו לקולנוע העלילתי המיינסטרימי באמצעות המכשפה של "הקוסם מארץ עוץ" (1939). רק בשנות הארבעים הפכו המכשפות למוקד אימה בקולנוע, אשר אפשרו גיבור פרוטגוניסט המציל את המצב. מאוחר יותר, בקולנוע הפוסט מודרני, הפכו המכשפות למקור הומור.

תגים:

פמיניזם · ייצוג · נשים · טלביזיה · טלוויזיה · באפי · ציידת · הערפדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "Charmed (1998) - דמות המכשפה (תרגיל)", סמינריון אודות "Charmed (1998) - דמות המכשפה (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.