היישום אינו מחובר לאינטרנט

תזונה בהריון

עבודה מס' 065143

מחיר: 216.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אבות המזון וחשיבותם בהיריון, מזונות וחומרים שכדאי להימנע מהם בזמן ההיריון, מזונות שעשויים להטיב עם תופעות הלוואי של ההיריון ומזונות המומלצים לאכילה בתקופת ההיריון.

4,006 מילים ,9 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

תזונה מאוזנת חשובה בכל שלב שהוא בחיים, אך היא חיונית ביותר בתקופת ההיריון.
המצב התזונתי של האישה ההרה ומרכיבי המזון אותם היא צורכת משפיעים ישירות על שניים: האם והעובר. (לב, 2006. http://www.ima-adama.co.il/healling_methods/naturopathy/nutrition/naturopathy_vered_lev11_pregnancy_nutrition.htm)

התזונה של האם ושל התינוק יכולה לעשות את ההבדל בין בריאות וחולי, ולתמוך במצב הגופני הכללי של הילוד לאורך חייו. תזונה נכונה מאפשרת לאישה לעבור את חודשי ההיריון ואת הלידה ללא סיבוכים, ולהשפיע על יכולתה להניק את התינוק. לכן, כבר לפני הכניסה להריון חשוב מאוד כבר להתחיל לדאוג לתזונה נכונה ולבריאות תקינה. (דנינו, 2006. http://www.yoledet.co.il/food-bad.asp)

בעבודה זו אתמקד במספר נושאים וביניהם: אבות המזון וחשיבותם בהיריון, מזונות וחומרים שכדאי להימנע מהם בזמן ההיריון, מזונות שעשויים להטיב עם תופעות הלוואי של ההיריון ומזונות המומלצים לאכילה בתקופת ההיריון.
יש לציין כי עבודה זו מכילה נתונים ומידע אודות התזונה בהיריון הן מההיבט הקונבנציונאלי והן מההיבט האלטרנטיבי.

תוכן עניינים:
* מבוא
* ההיריון בראי הרפואה הסינית
* אבות המזון וחשיבותם בהיריון
* מזונות שכדאי להימנע מהם בזמן ההיריון
* חומרים שכדאי להימנע מהם בזמן ההיריון
* מזונות שעשויים להטיב עם תופעות הלוואי של ההיריון
בחילות
טחורים
סכרת הריונית
התכווצויות ברגלים
סימני מתיחה
אי שקט ועצבנות
נדודי שינה
* ויטמינים מינרלים ומזונות החשובים לצריכה בהריון
* מולטי ויטמינים לנשים הרות
דיון
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: כל מקורות העבודות הם מקורות אינטרנט.

קטע מהעבודה:

על פי הרפואה הסינית לבריאות הפיסית והמנטאלית של האם לפני ההיריון ובמהלכו יש השפעה רבה על מצב התינוק ברחם ועל אופן התפתחותו. לכן, חשוב מאוד להקפיד כבר בשלב תכנון ההיריון ולאורך כל תקופת ההיריון על תזונה ועל אורך חיים נכון.
הסינים מייחסים חשיבות רבה לכל תהליך ההתעברות והכוונה היא לא רק לפעולת ההתעברות הטכנית אלא לכל הרקע הסובב את האקט עצמו. כאן הכוונה לדוגמא: יש להימנע מקיום יחסי מין במטרה להרות או במידה ואחד מבני הזוג שתה אלכוהול והשתכר, לא לנסות להתעבר בימים סוערים המלווים ברוחות עזות ובגשם, וגם לא אם אחד מבני הזוג עייף או חולה.

תגים:

אבות · בהריון · המזון · ויטמינים · לוואי · מולטי · לידה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תזונה בהריון", סמינריון אודות "תזונה בהריון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.