היישום אינו מחובר לאינטרנט

Utilitarianism ושאלות לנושא מציאות מדומה

עבודה מס' 065102

מחיר: 108.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה של הפרק "What Utilitarianism is" מהספר Utilitarianism של John Stuart Mill, והצגת טענות לנושא התועלתיות והמציאות המדומה.

3,023 מילים ,2 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

במסמך זה אציג סקירה של הפרק "What Utilitarianism is" מהספר Utilitarianism שלJohn Stuart Mill. סקירה זו מבוצעת לפי סדר הטענות המובאות בפרק.
לאחר מכן אציג טענה בסיסית לנושא התועלתיות והמציאות המדומה, שאותה אנסה לתקוף בשלוש טענות. כמו כן, אציג שלוש טענות נוספות, כנגד שלושת טענות אלו.
הטענה הבסיסית, מבוססת על ניסוי מחשבתי שהביא Robert Nozick בספרו " Anarchy, State, and Utopia" (1971), בו מוצגת אפשרות של מכונה שיכולה לספק לאדם כל התנסות אפשרית ("the experience machine"). מכונה זו המוצגת על ידי Nozick, היא דוגמא קיצונית על האפשרות לתת לאדם חוויה של מציאות (מדומה) מושלמת, אך לדעתי ניתן להתחיל לשאול את השאלות המובאות בהמשך גם כיום (וללא כל קשר לניסוי מחשבתי זה), משום שניתן לראות, שככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר, מופיעים כלים המאפשרים מציאות מדומה "טובה יותר".
אנסה להראות דרך הדיון בטענות השונות, שאדם התומך באופן מושלם בתועלתיות, יעדיף חיים במציאות מדומה מאשר חיים בעולם הממשי על כל המשתמע מכך.

תגים:

John · Mill · Nozick · Robert · Stuart · Utilitarianism · אושר · מדומה · מציאות · תועלתיות · מוסר · תועלתנות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "Utilitarianism ושאלות לנושא מציאות מדומה", סמינריון אודות "Utilitarianism ושאלות לנושא מציאות מדומה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.