היישום אינו מחובר לאינטרנט

השוק האלקטרוני בחברת אל על

עבודה מס' 065045

מחיר: 482.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד חברה הנמצאת בענף תחרותי יכולה להשתמש באפליקציות אלקטרוניות להגדלת רווחיותה.

5,043 מילים ,9 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

מה גורם לעסק להצליח? שאלה זו מטרידה כל בעל חברה בעידן הנוכחי. עובדה אחת ברורה לכל ואינה ניתנת לערעור, והיא שכל עסק, ולא משנה באיזה ענף הוא פועל ומה הוא מייצר, חייב להדביק פערים טכנולוגיים (אם קיימים) בתחום התקשורת עם לקוחותיו, אם ברצונו להישאר במשחק.
תקשורת עם לקוחות הוא מושג נרחב, הכולל בתוכו בין היתר התקשרויות ישירות מול רוכשי המוצר או השירות, כמו גם עובדי אותה חברה עצמה, שמהווים בעצם לקוחות פנימיים האחד של השני.
העידן הנוכחי מזמן לבעלי עסקים אתגרים רבים בדרכם למכור את מוצריהם. שאלות כגון: מיהו קהל היעד של המוצר/שירות, איך מוצאים אותו, כיצד פונים אליו ובאיזה אופן משכנעים אותו לקנות, עומדות בראש מעייניהם של מנהלים. עידן הכפר הגלובלי חשף מדינות מכל רחבי העולם לשיטות מכירה מגוונות, והכריח בעלי עסקים להפוך גם הם לגלובליים, כלומר נגישים לכל ספק ואו לקוח מכל מקום.
זאת ועוד, הפנייה אל קהל היעד הפכה לקשה ומתוחכמת יותר, ומצריכה מאמץ רב מצד החברות, במטרה לצוד את עינם וכיסם של הלקוחות. כאן נכנסת הסוגייה השיווקית: כיצד יש לפנות אל אותו קהל, ואיך ניתן לשכנע אותו לרכוש את המוצר/שירות שאני מציע.
דרך אחת לעשות זאת, היא באמצעות שיווק אלקטרוני.
שוק אלקטרוני הוא בעצם רשת של קשרים וירטואליים שמתקיימת בין חברה ללקוחות שלה. ישנם ארגונים שיכולים לספק ללקוחותיהם את המוצר עצמו בדרך אלקטרונית, למשל: חברות מוסיקה, סרטים או תוכנה. שאר החברות מסתפקות בפנייה ללקוחות באמצעים אלקטרוניים ו"דחיפת" המוצר/שירות על ידי הפיכתו לנגיש ומפתה, וכל זאת דרך הרשת.
בעבודה זו אסקור את השוק האלקטרוני שמתקיים בענף התעופה, וכיצד חברת אל על משתמשת בו כדי לייצר לעצמה יתרון תחרותי וכדי להימנות בשורה ראשונה עם חברות התעופה הגדולות והמתקדמות בעולם.

תוכן עניינים:
תמצית מנהלים
פרק1:
א. סקירת הענף: תעופה
ב. סקירת הארגון: חברת אל על
ג. שרשרת הערך הענפית
ד. אופי התחרות וכוחות השוק העיקריים: מודל פורטר
פרק 2: תיאור אפליקציה תחרותית ממוחשבת בארגון
פרק 3: השפעת האפליקציה התחרותית על שרשרת הערך הענפית
פרק 4: איתור הזדמנויות ליישומים תחרותיים נוספים
פרק 5: השפעת היישומים שהוצעו על הארגון ומיצובו התחרותי בענף
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

א. סקירת ענף התעופה בישראל(1):
בשנת 1935 מתחילות עבודות התשתית למה שעתיד להיות שער הכניסה והיציאה של אזרחי ואורחי מדינת ישראל- נמל התעופה בן גוריון. הנמל מוקם על ידי שלטונות המנדט הבריטי בארץ ישראל כחלק מתוכנית נרחבת לסלילת שדות תעופה בארץ ישראל המנדטורית. עם השלמת הסלילה החלו לנחות בקצב הולך וגובר מטוסי נוסעים כבדים: חברות כמו KLM ההולנדית, חברת LOT הפולנית וחברת התעופה הצ'כית מפעילות שירותי טיסה מאירופה ללוד.
לאחר פרוץ מלחמת העולם השנייה ובמהלכה (1945-1939) הצטמצמה כמעט לחלוטין הפעילות האזרחית בשדה, שדה התעופה הועבר מידי מנהל התעופה האזרחי לידי הצבא הבריטי והאמריקאי שהפעילו את השדה כבסיס חיל האוויר, והמשיכו את פעולות הבנייה וסלילת המסלולים. עם תום המלחמה, חוזרת הפעילות בנמל להיקף מלא ומגיעה לשיא חדש, כשבשנת 1946 נחנך לראשונה קו סדיר מארה"ב לארץ ישראל במטוסי DC4 של חברת TWA.
--------------------------------------------------------------------
1. כל המידע ההיסטורי לקוח מתוך אתר רשות שדות התעופה: www.iaa.gov.il.

תגים:

אינטרנט · מכירות · מסחר · שיווק · תחרות · תעופה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השוק האלקטרוני בחברת אל על", סמינריון אודות "השוק האלקטרוני בחברת אל על" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.