היישום אינו מחובר לאינטרנט

פסיכופתולוגיה במבט התפתחותי - גיל ההתבגרות

עבודה מס' 064992

מחיר: 216.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח השיר "גולם" לאור מאמר העוסק בהתבגרות.

1,659 מילים ,9 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

"אין כאבים קשים ככאבי צמיחה"(1) כותבת המשוררת אנה הרמן, ובכך מסכמת את תחושותיה לגבי תקופה שזכתה להתייחסויות רבות הן בשיח הפסיכולוגי התיאורטי והן בספרות ובשירה - תקופת גיל ההתבגרות. קובץ שיריה "חד קרן" (2002) מייחד רבים משיריו לגיל ההתבגרות, ומתוכם אתייחס לשיר "גולם". ניתוח השיר יעשה לאור מאמרם של Holmbeck and Updegrove (1995)
"Clinical-developmental interface: implications of developmental research for adolescent psychotherapy" .

קטע מהעבודה:

Updegrove מציעים כי תקופת גיל ההתבגרות היא תקופה המאופיינת בשינויים רבים מאוד ביחס לתקופות חיים אחרות, וכי יש להבינה בהקשר של שינויים אלו. מאמרם מציע מסגרת עבודה המבחינה בין שינויים ראשוניים ומשניים, כאשר לשינויים הראשוניים השפעה על המשניים, דרך ההקשר בו המתבגר מתפתח: משפחה, קבוצת השווים, בית הספר ומקום העבודה. השינויים הראשוניים כוללים שינויים ביולוגים, שינויים פסיכולוגים (קוגניטיביים) והגדרה מחדש של תפקידים חברתיים. שינויים אלה הם אוניברסאליים ומקדימים כרונולוגית את השינויים המשניים. השינויים המשניים כוללים את פיתוח הזהות, השגיות (קבלת החלטות שיש להן השפעה על העתיד), התפתחות המיניות, השגת אוטונומיה ושינוי ביחסי ההתקשרות בין המתבגר להוריו.

תגים:

פסיכולוגיה · שירה · גולם · קרן · אנה · הרמן

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פסיכופתולוגיה במבט התפתחותי - גיל ההתבגרות", סמינריון אודות "פסיכופתולוגיה במבט התפתחותי - גיל ההתבגרות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.