היישום אינו מחובר לאינטרנט

המשטרה בישראל כגוף נותן שירות לאזרח

עבודה מס' 064985

מחיר: 216.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הפן השירותי של המשטרה כנותנת שירותים לאזרח

3,273 מילים ,15 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

שירות לציבור מהווה אחד מהתחומים החשובים ביחס בין הפרט בחברה למוסדות הציבור המספקים לו שירותים. בשנים האחרונות מסתמנת מגמה של מוסדות הציבור נותני השירותים להתייחס לציבור כאל לקוח כפי שנוהגים שאר נותני השירות בבעלות פרטית. המשטרה גם היא נמנית אל נותני השירותים הציבוריים. מעל ל75% מהפניות למשטרה אינן דווקא בתחום הפלילי אלא גם במתן אינפורמציה בתחומים אחרים כגון: מידע על דרכים, שאלות לגבי זכויות וחובות של אזרחים וכד'. העיקרון אותו אימצה המשטרה לאחרונה הוא של מתן שירותים מתוך גישה שירותית כוללת הנובע מהתפיסה העקרונית כי המשטרה קיימת בכדי לשרת את האזרח והיא צריכה לפעול למען שיפור איכות חייו של האזרח ושמירת שלומו (גימשי, 1999).

המחקר מתייחס לתחום איכות השירות שמספקת המשטרה לאזרחיה. בתקופות הראשונות של פעילות המשטרה היה האזרח עבור המשטרה גורם המבקש שירות מסוים בהיותו משלם מיסים. כיום ההתייחסות היא לכיוון החשיבה שהאזרח, בגלל שהוא משלם מיסים, הוא למעשה בצורה עקיפה לקוח של המשטרה.

שאלות המחקר
1.לבדוק את השינויים שחלו בתפיסת שוטרי הסיור את תפקידם כמשרתי ציבור.
2.לבדוק עד כמה (אם בכלל) חל שיפור בתפיסת מושג השירות בקרב שוטרי הסיור.
3.לבדוק מהם הגורמים העשויים להניע ולשפר את השירות כפי שהם נתפסים בקרב שוטרי הסיור.

המחקר הוא מחקר איכותי ומבוסס על תצפיות וראיונות.

תוכן עניינים:
מבוא
סקירת ספרות
שירות
איכות השירות
גישות תיאורטיות לגבי שירות
הגישה הפונקציונליסטית
תורת החליפין
תיאוריית הקונפליקט
גישת האינטראקציוניזם הסימבולי
הלקוח
המשטרה כנותנת שירות ללקוח
המחקר
רציונל
מטרת המחקר
שאלות המחקר
שיטות המחקר
כלי המחקר
הליך המחקר
אוכלוסיית המחקר
ממצאים
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת את השאלון ואת תמלילי הראיונות.

קטע מהעבודה:

במסגרת דיווח ממצאי מחקר ההתמקדות בסקירה הספרותית מתייחסת לכמה אלמנטים הקשורים לשירות, איכות שירות, תיאוריות השייכות לשירות, מעמדו של הלקוח כמקבל השירות. ההתמקדות תהיה בפעילות המשטרה כנותנת שירות לאזרח בנוגע לאלמנטים הנ"ל.
שטראוס (2002) מסבירה כי שירות הינו סדרת פעולות שאותן מבצע ארגון, על מנת לספק את צורכי לקוחותיו. עפ"י רוב סדרת פעולות אלה כוללת קשר ישיר ולעיתים עקיף בין הלקוחות לבין עובדי הארגון ובין הלקוחות לבין מערכות ומשאבים של הארגון. יש מוסיפים להגדרת השירות את העובדה ששירות הוא מוצר בלתי מוחשי ומתכלה.

תגים:

איכות · שירות · שוטר · ארגון · לקוח

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "המשטרה בישראל כגוף נותן שירות לאזרח", סמינריון אודות "המשטרה בישראל כגוף נותן שירות לאזרח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.