היישום אינו מחובר לאינטרנט

תאונות דרכים ומהירות מופרזת.

עבודה מס' 064970

מחיר: 95.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הגורמים המעורבים בהתפתחות התאונה, ודרכים למנוע אותם.

1,775 מילים ,5 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

תאונת-דרכים היא אירוע שבו נגרם לאדם נזק בגוף, או נגרם נזק לרכב או לרכוש, עקב שימוש ברכב למטרות תחבורה. תאונות-דרכים אינן קורות לפתע. למניעת תאונות מתייחסים כיום בעיקר לגורמים המעורבים בהתפתחות התאונה, הרבה לפני התרחשותה (שניות אחדות עד דקות, או אפילו שעות במקרים מסוימים).
מחקרים מראים כי ישנו קשר בין מהירות מופרזת לתאונות דרכים בשל הקטנת זמן התגובה ובשל השונות מהמהירות הממוצעת של התנועה בכביש. המהירות גם מחמירה את התאונות וגוררת אחריה לעיתים קרובות עבירות תנועה נוספות.
ישנם שיטות אכיפה רבות אך רובן אינן יעילות. שיטת אכיפה חדשה פועלת על הפסיכולוגיה של הנהג - מיידעים את הנהג על אחוז הנהגים שנוסעים בכביש במהירות מותרת. הניסוי הראה כי השיטה הצליחה להפחית את מס' התאונות וכמות הנפגעים בזמן הניסוי וגם בתפוקה שאחריו.
יישום עקרונות אלו ע"י מנהל לוגיסטי יוכל להציל חיי אדם ולהעלות את היעילות של הארגון עליו הוא מופקד.

תוכן עניינים:
תקציר
פרק א - הקדמה
פרק ב - הבעיות בנסיעה במהירות גבוהה
פרק ג - הפחתת המהירות באמצעים פסיכולוגיים
פרק ד - מסקנות
ביביליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מהי תאונת דרכים? תאונת-דרכים היא אירוע שבו נגרם לאדם נזק בגוף, או נגרם נזק לרכב או לרכוש, עקב שימוש ברכב למטרות תחבורה .
את ההגדרה הבסיסית הנזכרת לעיל אפשר להרחיב או לצמצם על-פי מטרות השימוש בה. לדוגמה: חוק הפיצויים לנפגעי תאונות-דרכים מסתפק ב"אירוע שנגרם עקב שימוש ברכב מנועי", שכן אין מבטחים רכב שאינו מנועי (למשל אופניים, אף על-פי שהם מוגדרים בתקנות-התעבורה כ"רכב" לכל דבר).

תגים:

הולכי · רגל · נהג · תאונה · דריסה · תנועה · אכיפה · זהירות · בדרכים · לוגיסטיקה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תאונות דרכים ומהירות מופרזת.", סמינריון אודות "תאונות דרכים ומהירות מופרזת." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.