היישום אינו מחובר לאינטרנט

הבדלים בעמדות בין נשים לגברים על תכונות המנהיג.

עבודה מס' 064942

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם קיימים הבדלים בעמדות בין עובדים ועובדות לגביי התכונות של המנהיג?

7,968 מילים ,22 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

הנושא הנחקר בעבודה זו הנו ההבדל בין נשים לגברים ביחס לתכונות האידיאליות של המנהיג.
מטרת המחקר הנה לאבחן באם קיימים הבדלים בעמדות ואם כן אז אילו באילו יסודות תכונתיות. בעקבות כך עולה שאלת המחקר: האם קיימים הבדלים בעמדות בין עובדים ועובדות לגביי התכונות של המנהיג?
נקודת המבט התיאורטית מציינת כי יש הבדלים בעמדות שבין נשים לגברים ביחס לתכונות המנהיג והדבר בא לידי ביטוי בכל ההיבטים המיוחסים לתכונות הללו. הבדלים אלו תופשים מקום גם בכל תחום המאופיין בפעילות שוטפת המצריכה מנהיגות. כמו כן מנהיגות הנה תופעה תרבותית הקשורה לערכים של קבוצת אנשים ובפועל אין ציפייה בקרבם שהבדלים בסגנונות המנהיגות יהיו אקראיים. בפועל, הם צרכים להיות קשורים למאפיינים של תרבות לאומית. מכאן ניתן להבין כי השוני הוא מאוד מגוון ויכול לבוא לידי ביטוי גם בקרב כפופים מאותו מין אך מתרבות שונה. על בסיס מידע זה ניתן לדעת כיצד יש לבחון את מאפייני המנהיג המתאימים לאוכלוסייה הרלוונטית.
המחקר הנוכחי תרם בכך שבאמצעותו ניתן היה לדעת ברמה נקודתית אילו מאפייני התכונות של המנהיג הנם רבות ערך בעיניי הכפופים ובעקבות כך ניתן יהיה להתאים מנהיג לאוכלוסייה ספציפית.

מערך המחקר בעבודה זו הנו מחקר כמותי.
שיטת הדגימה מבוססת על מדגם שכבות הסתברותי
אוכלוסיית המחקר הינה כל העובדים במפעל Low-Tech בקיבוץ.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1 מנהיגות
2.1.1 תרבות מנהיגותית
2.1.2 תרבות התנהגותית
2.1.3 עמדת כוח בקרב האישה
2.2 קיים הבדל בתפיסת תכונות המנהיג בין העובדים לבין העובדות
2.3 הבדל בעמדות בין עובדים לעובדות על יכולת הביטוי של המנהיג
2.4 הבדל בעמדות בין עובדים לעובדות על חביבות המנהיג
2.5 הבדל בעמדות בין עובדים לעובדות על שאפתנות המנהיג
3. שיטת המחקר
4. ממצאי המחקר
5. דיון ומסקנות
6. סיכום המחקר
7. ביבליוגרפיה

*הערת מערכת: דף השאלון אינו מצורף לעבודה זו.

קטע מהעבודה:

המנהיגות הנה תהליך של הנעה שבו מוביל המנהיג את קבוצת מנהגיו להגשמת מטרות מוגדרות. תהליך ההנעה שהמנהיג מיישם מהווה למעשה כהתנהגות מנהיגותית שאותה ניתן לסווג לשלושה קטגוריות והם:מנהיגות מעצבת (Transformational Leadership), מנהיגות מתגמלת
(Transactional Leadership) ואי מנהיגות (מנהיגות של "שב ואל תעשה"). המנהיגות המעצבת מבוססת על דפוסיי התנהגות אשר מניעים את המונהגים ליישם פעילות יותר ממה שהתכוונו בתחילה ולעיתים קרובות אף יותר ממה שהאמינו שביכולתם ליישם.

תגים:

מנהיגות · מנהיג · נשים · עובדים · ארגון · מגדריים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הבדלים בעמדות בין נשים לגברים על תכונות המנהיג.", סמינריון אודות "הבדלים בעמדות בין נשים לגברים על תכונות המנהיג." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.