היישום אינו מחובר לאינטרנט

מתקפת הפתע על ארצות הברית בפרל הארבור (תרגיל)

עבודה מס' 064834

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מדוע הופתעה ארצות הברית בפרל הארבור?

1,992 מילים ,6 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

בבוקר ה-7 בדצמבר 1941, בשעה 7:50 תקפו כ-350 מטוסי קרב מנושאות מטוסים יפניות את בסיס הימי המרכזי של צי ארצות הברית בהוואי המכונה "נמל הפנינים".
בחיבור זה בכוונתי לבדוק את השאלה : מדוע הופתעה ארצות הברית בפרל הארבור?
מטרת עבודתי לבחון את שני הגורמים המרכזיים המנסים להשיב על שאלה זו מזוויות ראיה שונות. בפרק הראשון אציג את הגורם הצבאי המתמקד בשורה של מחדלים מודיעיניים, שהובילו להירדמותה של ארצות הברית בשמירה על בסיסה הצבאי בפרל הארבור. בפרק השני אציג את הגורם הפוליטי שמטיל את האשמה על הממשל האמריקאי, שידע על התקיפה הקרבה ונדם וזאת כדי לזעזע את האומה האמריקאית ולהוציאה מבדלנותה. הפרק האחרון יציג סיכום ומסקנות.

קטע מהעבודה:

התקפת פתע היא אחת הסוגיות המורכבות הניצבות בפני אנשי צבא ומודיעין. בהגדרתה "מתקפת פתע הינה מהלך צבאי, שאינו תואם את ציפיותיו והנחותיו של הקורבן" (קם, 1990, ע' 47).
ברצוני להציג את הגורם הצבאי שהוביל לתדהמה בקרב הצבא האמריקני בפרל הארבור, שנותר חסר אונים לנוכח פצצות הטורפדו שהושלכו לעברם על ידי היפנים.

תגים:

בדלנות · דעת · מודיעיניים · מחדלים · קהל · רוזבלט · הפתעה · אסטרטגית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מתקפת הפתע על ארצות הברית בפרל הארבור (תרגיל)", סמינריון אודות "מתקפת הפתע על ארצות הברית בפרל הארבור (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.