היישום אינו מחובר לאינטרנט

האינטרנט כמדיה פרסומית אלקטרונית

עבודה מס' 064679

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה תיאורטית של מחקרים בנושא.

4,226 מילים ,13 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

מאז 1993 תפס האינטרנט מקום נכבד באורח החיים של אנשים רבים ברחבי העולם ובעקבותיו הפרסום באינטרנט הפך להיות מדיה נוספת וערוץ פרסומי שתפס תאוצה רבה בשנים האחרונות. רשת האינטרנט מהווה רשת טכנולוגיה מודרנית, מתקדמת, יעילה, ידידותית, עשירה ומגוונת, בעלת ערך מעשי רב, המאפשרת לאנשים גישה ישירה למשאבי-מידע רבים ולהתקשרות בין-אישית. כיום מאות מיליוני אנשים, ברחבי העולם כולו, יכולים להגיע למידע ללא הנטל והמגבלות של מקום, זמן, תחבורה, או תיווך יד-אדם. האינטרנט הפך מקור למנטרה צרכנית אטרקטיבית עבור אנשים רבים.
רשת האינטרנט מציגה סדרה של כלים שעשויים להוות מהפכה שיווקית. עם הופעת האינטרנט, וגידול בשימוש בו כגורם פרסומי ושיווקי, הקהילה העסקית חווה חידוש ייחודי עצום. הכוח המוביל של השינוי בשוק העסקי הוא המעבר משוק השידור (רדיו, טלוויזיה) לשוק האינטראקטיבי.
בתקופה שהמידע הטכנולוגי משתפר בצורה מהירה ישנם כמה יתרונות לשימוש בו כאשר העיקרי בו הוא ירידת מחירי הפרסום. ע"י ניצול זול של תיאום עסקאות, רשתות אינטרנט מקושרות וגישה קלה לנתונים פירמות רבות נוכחו לדעת כי הן חוסכות בצורה משמעותית עלויות והוצאות. כמו כן, שימוש באינטרנט (e-commerce) מאפשר מענה לצרכים של שוק הצרכנים. במצב של היענות מהירה של צרכנים לפרסום וחסכון בעלויות של המפרסמים ניתן להגיע באמצעות האינטרנט ליצירת שרשרת שיווקית ייחודית העשויה להגדיל בצורה משמעותית את הרווח לשני הצדדים.

עבודה זו עוסקת באינטרנט כמדיה פרסומית אלקטרונית שיש בה משיכה והשפעה ניכרת על המגזר הצרכני. בסקירת הספרות מובאת סקירה על מדיות בפרסום, על האינטרנט כמדיית פרסום בעלת מאפיינים מיוחדים וחדשניים. כיצד משפיע השימוש באינטרנט כגורם פרסומי על קהל הצרכנים? מה מקומם של המשווקים/מפרסמים? מהי כוונת ומגמת הקניה באמצעות האינטרנט? האם אכן רמת הפרסום באינטרנט מספקת את הצרכנים?
כל השאלות הללו נדונו ולובנו בעבודה תוך התייחסות למחקרים רבים שנעשו בנושא.

תוכן העניינים:
מבוא
סקירת ספרות
מדיות חדשות בפרסום
האינטרנט כמדיה לפרסום
האינטרנט כמדיום מושך
הפרסום באינטרנט כגורם מניע לעיין בפרסומת
מהם המרכיבים העשויים להשפיע על צרכנים בפרסום באינטרנט?
דיון
סיכום ומסקנות
רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

בשנים האחרונות, אנו עדים להתפתחויות טכנולוגיות רבות ומגוונות, המשפיעות על אורח חיינו בכלל, ועל תחום הפרסום בפרט.
במרוצת השנים (80 השנים האחרונות), חלו שינויים רבים בתהליך הפרסום, וזאת הודות להתפתחויות הטכנולוגיות השונות. השינויים מתבטאים במעברים השונים, מכלי תקשורתי "עתיק יומין" לכלי תקשורתי טכנולוגי מודרני: מדפוס לרדיו, מרדיו לטלוויזיה ומטלוויזיה לאינטרנט.
בעשור האחרון ניתן להצביע על מדיות פרסום חדשות שהצטרפו לסגנונות ישנים של פרסום.
הצורות החדשות הבולטות ביותר הן מדיות המנצלות את הטכנולוגיה האלקטרונית החדשה שתפסה תאוצה משמעותית, דוגמת רשת האינטרנט, הנתפסת כיום כמדיה פרסומית רבת היקף ועוצמה. הגידול העצום במספר המשתמשים הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי הפכו את הפרסום באתרי האינטרנט לאטרקטיבי ביותר, ואכן, חברות וארגונים רבים, בונים אתרי אינטרנט כחלק מקידום המכירות, פרסום הארגון וייעול השירות.

מקורות:

Bruner, G.C. Kumar, A. (January/April 2000) "Web Commercials and Advertising Hierarchy-of-Effects", in: Journal of Advertising Research, pp. 35-42.
Choeng, Y. Leckenby, J.D. (2004) SEM Versus Regression for Modeling of Attitude toward the Internet Retailer. Department of Advertising, The University of Texas at Austin. Paper to be presented at the 2004 Annual Conference, American Academy of Advertising (March 2004)
Gallagher, K., Foster, K.D. Jeffery, P. (August 2001) "The Medium is Not the Message: Advertising Effectiveness and Content Evaluation in Print and on the Web", in: Journal of Advertising Research, pp. 57-70.
Goldsmith, R.E. Laffety, B.A. (2002) "Consumer Response to Web Sites and their Influence on Advertising Effectiveness", in: Internet Research, Bradford, Vol. 12, Iss. 4, pp. 318-329.
Hwang,S.L. Kranhol, K. (30.3. 2000) "Where Have All Gerbils Gone?", in: Wall Street Journal, pp. B1.
Krishnamurthy, S. (2000) "Deciphering the Internet Advertising Puzzle", in: Marketing Management, 9(3), pp. 34-40.
Leckenby, J.D. (Fall 2002): Internet vs outdoor as advertising media, in: Interactive Advertising Seminar.
http://www.ciadvertising.org/SA/fall_02/adv391k/tooshy/frame.html
Lii, Y.S., Lim, H.J. Douglas Tseng, L.P. (Sep. 2004) "The Effect of Web Operational Factors on Marketing Performance", in: Journal of American Academy of Business, Cambridge, Vol. 5, Iss. 1/2, pp. 486-495.
Palanisamy, R. A Wong, S. (2003) "Impact of Online Consumer Characteristics on Web-Based Banner Advertising Effectiveness", in: Global Journal of Flexible System Management, Vol. 14, iss. 1/2 , pp. 15-26.
Schlosser, A. E., Shavit, S. and Kanfer, A., (Summer 1999): "Survey of internet users' attitudes toward internet advertising", in: Journal of Interactive Marketing, Volume 13, Issue 3, Pagination 34-54.
Stone, G., Besser, D. Lewis, L.E. (May/June 2000) "Recall, Liking and Creativity in TV Commercials: A New Approach", in: Journal of Advertising Research, Vol. 40, pp. 7-18.
Taylor, C.W., (April/May 1998) "Permission marketing", in: Fast Company, Issue 14, Page 198.
Walther, J.B., Wang, Z. Loh, T. (2004) "The Effect of Top-Level Domains and Advertisements on Health Web Site Credibility", in: Journal of Medical Internet Research. http://www.jmir.org/2004/3/e24/

תגים:

אינטנרט · מסחר · פרסום · תקשורת · שיווק · צרכנים · אלקטרוני

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האינטרנט כמדיה פרסומית אלקטרונית", סמינריון אודות "האינטרנט כמדיה פרסומית אלקטרונית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.