היישום אינו מחובר לאינטרנט

קמפיין פרסומי למועדון כושר

עבודה מס' 064040

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עריכת תוכנית כדי לבלום מתחרים והגדלת המכירות.

1,826 מילים ,2 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

מועדון ה"טיים אאוט" הינו אחד ממועדוני הכושר בעלי נכסיות מותג מהגדולים והיוקרתיים בארץ. לאחרונה נוספו לשוק מתחרים חדשים ואטרקטיביים כגון מועדון ה"שייפ" ו"הולמס פלייס" אשר משכו אליהם לקוחות רבים ובזאת גרמו לירידת נתח השוק המנויים במועדון ה"טיים אאוט".
סמנכ"ל מועדון ה"טיים אאוט" נדרש ע"י המנכ"ל להיערך בהתאם ולהכין תוכנית אשר תבלום את המתחרים וכן תגדיל את המכירות.
בין היתר הוחלט על הגדלת תקציבי השיווק, מתן תשומת לב לבידול ולמיצוב המועדון כמועדון בעל מותג, המועדון החליט לצאת בקמפיין פרסומי רחב על מנת להגדיל את נתח השוק הקיים וכמו כן לבלום את מתחריו. ציפיות נוספות של הקמפיין הפרסומי היו למשוך פלחי שוק חדשים אשר אינם מודעים לקיום המועדון להצטרף למינויי ה"טיים אאוט". המועדון הציב לעצמו מטרות שיווקיות כגון שמירת פלח שוק קיים, פילוח שווקים חדשים, מיצוב תדמית ובידול.
המועדון התבסס על המודל של וובסטר כדרך פעולה אסטרטגית אשר בסופו של דבר תגרום ללקוח לאמצו.
לאסטרטגיית המקור הוחלט על פרסום עדויות של לקוחות מרוצים וכמו כן, בחר לו המועדון את גל פרידמן זוכה מדליית הזהב כאישיות המתאימה ביותר אשר תוביל את הקמפיין הפרסומי.

קטע מהעבודה:

מניעים לביצוע הקמפיין הפרסומי
1. ישנה ירידה במכירות המנויים ולעומת זאת עלייה מגמתית של רשתות מתחרות ועל כן, נדרש לבצע קמפיין פרסומי רחב על מנת ליצור מודעות לקהל ים שונים על העסק ועל השירות ניתן בו ועל ידי כך להגדיל את נתח השוק הקיים ובד בבד לבלום את המתחרים לחברה.
2. קמפיין פרסומי יגרום ללקוחות להבחין ביתרונות הברורים לעסק על פני המתחרים.
3. הקמפיין הפרסומי אמור למשוך פלחי השוק חדשים אשר עד עתה לא היו מעורים לחשיבותה של שמירה על הכושר הגופני.

מקורות:



Untitled
ניהול הפרסום
תקציר מנהלים
מועדון ה"טיים אאוט" הינו אחד ממועדוני הכושר בעלי נכסיות מותג מהגדולים והיוקרתיים בארץ. לאחרונה נוספו לשוק מתחרים חדשים ואטרקטיביים כגון מועדון ה"שייפ" ו"הולמס פלייס" אשר משכו אליהם לקוחות רבים ובזאת גרמו לירידת נתח השוק המנויים במועדון ה"טיים אאוט".
סמנכ"ל מועדון ה"טיים אאוט" נדרש ע"י המנכ"ל להיערך בהתאם ולהכין תוכנית אשר תבלום את המתחרים וכן תגדיל את המכירות.
בשלב הראשון ראשי המועדון ערכו ישיבה ובה ניתנה סקירה על תיאור המצב ועל החזון העיקרי של המועדון. הבעיות העיקריות אשר הועלו בישיבה היו כוח המתחרים ההולך וגדל, כמו כן כוח המיקוח של הלקוח שגבר עקב חדירת המתחרים, בעיות מיקום וחניה, השקעות נמוכות בתקציבי פרסום וכישלון במיצוב ובבידול המועדון,
בנוסף לכך כישלון עם פלחי שוק פוטנציאליים מסוימים.
המועדון סימן לעצמו מספר מטרות אסטרטגיות אשר יתנו מענה לבעיות שהועלו.
בין היתר הוחלט על הגדלת תקציבי השיווק, מתן תשומת לב לבידול ולמיצוב המועדון כמועדון בעל מותג, המועדון החליט לצאת בקמפיין פרסומי רחב על מנת להגדיל את נתח השוק הקיים וכמו כן לבלום את מתחריו. ציפיות נוספות של הקמפיין הפרסומי היו למשוך פלחי שוק חדשים אשר אינם מודעים לקיום המועדון להצטרף למינויי ה"טיים
אאוט". המועדון הציב לעצמו מטרות שיווקיות כגון שמירת פלח שוק קיים, פילוח שווקים חדשים, מיצוב תדמית ובידול.
המועדון התבסס על המודל של וובסטר כדרך פעולה אסטרטגית אשר בסופו של דבר תגרום ללקוח לאמצו.
לאסטרטגיית המקור הוחלט על פרסום עדויות של לקוחות מרוצים וכמו כן, בחר לו המועדון את גל פרידמן זוכה מדליית הזהב כאישיות המתאימה ביותר אשר תוביל את הקמפיין הפרסומי.
בחירת חברה / ארגון
מועדון ה"טיים אאוט" - מועדון כושר, בריאות וספא הגדול מהגדולים ביותר בארץ ממוקם בקרית מוצקין סמוך לאזור התעשייה.

תיאור מצב נוכחי
כוח המתחרים: רשתות גדולות כמו מועדון ה"שייפ", "הולמס פלייס" ומאות מכוני כושר שכונתיים. (התופסים נתח גדול משוק מכוני הכושר בארץ), נמצאים כזולים ואטרקטיביים יותר ולכן כוח המיקוח של הלקוח גדל.
לאחר חקר שוק התברר לנו כי הדעה הרווחת בקרב אוכלוסיית המתאמנים שאין הבדל משמעותי בין הטיים אאוט לבין שאר מכוני הכושר (מבחינת מקצועיות מאמנים, מכשירים וכד').
המיקום של חלק ממכוני הכושר של רשת טיים אאוט (במיוחד באזור הצפון) נמצאים באזורים שאינם מותאמים למכון כושר ברמת נכסיות מותג שכזו ביחס למתחרים, רמת הנוחות מתבטאת בבעיות חניה והגעה למכון.
תקציבי פרסום ושיווק נמצאו כנמוכים מדי.
מחירי המנויים גבוהים ביחס למתחרים ולכן נוצרת תדמית של מכון כושר המתאים עצמו אך ורק לאוכלוסיות בעלי יכולת כלכלית.
נמצא כי פלחי שוק שונים אינם מכירים כלל את העסק או לחלופין מכיר אך לא נעשה שום צעד מצד העסק להתאים ללקוח חבילת כושר.
מטרות עתידיות
למצב את עצמנו אל מול המתחרים כמועדון בעל מותג, יוגדלו תקציבי השיווק וכן יגויסו אנשי שיווק ומכירה מיומנים ומקצועיים המכירים את רשת ה"טיים אאוט" על מנת לספק אינפורמציה ללקוחות חסרי מידע, השיווק יהיה יעיל תוך כדי מתן תשומת לב לבידול משאר המתחרים שלנו. נפגין נוכחות ודומיננטיות בשטח ונפתח סניפים חדשים
באזורים שעשויים להיות אטרקטיביים. וכן אנו חייבים לגעת באוכלוסיית הסטודנטים, הפנסיונרים וכן בציבור הדתי-מסורתי ולגרום להם להגיע אלינו. מחירי המנויים לפלחי שוק אלה יהיו נמוכים יותר, יחד עם זאת לא נקפח את המנויים הקיימים ולכל המחדש מנוי תחכה ערכת מתנה מהודרת.
מניעים לביצוע הקמפיין הפרסומי
ישנה ירידה במכירות המנויים ולעומת זאת עלייה מגמתית של רשתות מתחרות ועל כן, נדרש לבצע קמפיין פרסומי רחב על מנת ליצור מודעות לקהל ים שונים על העסק ועל השירות ניתן בו ועל ידי כך להגדיל את נתח השוק הקיים ובד בבד לבלום את המתחרים לחברה.
קמפיין פרסומי יגרום ללקוחות להבחין ביתרונות הברורים לעסק על פני המתחרים.
הקמפיין הפרסומי אמור למשוך פלחי השוק חדשים אשר עד עתה לא היו מעורים לחשיבותה של שמירה על הכושר הגופני.
בעיות לביצוע הקמפיין הפרסומי
עלויות הפרסום גבוהות ביחס להוצאות התפעוליות המתוכננות ולכן קיימת האפשרות לחריגה מהתקציב השנתי.
מטרות שיווקיות
שימור פלח שוק קיים - חיזוק הקשר עם לקוחות קיימים יעשה בעזרת העובדים במועדון ה"טיים אאוט" עליהם להיות אדיבים הן בשירות הטלפוני והן בשירות הפרונטלי כולל את המאמנים והעובדים בקבלה, בנוסף למחדשים מנויים יהא תהליך מחודש של קידום מכירות.
פילוח שווקים חדשים - המגזר הדתי-מסורתי, אוכלוסיית הסטודנטים וכן באוכלוסיית הפנסיונרים נמצא כפלח שוק פוטנציאל גדול להעלאת רף המנויים, מה גם שהציבור הנ"ל כמעט ואינו מגיע אל מועדוני ה"טיים אאוט" וברצוננו לשנות זאת.
מיצוב תדמית - תדמית העסק בעיני הקהל הרחב נתפסת כתדמית של מקום יוקרתי בעל מיצוב גבוה מאוד עקב המחירים הגבוהים, המכשירים הייחודיים והמאמנים המקצועיים ולכן קיימת תוכנית לצאת במבצעים חדשים ואטרקטיביים לכל רוכשי המנויים. כך שלקראת סוף התהליך יהא ניתן למצב את מועדון ה"טיים אאוט" בתודעה של הלקוח כמועדון
המוביל באיכותו בלי פשרות באיכות במחיר השווה לכל כיס.
בידול - הקהל הרחב אינו מודע ליתרונות הרבים שלנו על פניי המתחרים שלנו ועל כן בשיווק המועדון ברצוננו ליצור בידול משאר המתחרים שלנו כאשר המוטו הוא המדריכים הטובים ביותר בוגרי מכללת "אוהלו".וכמו כן היתרון לגודל, המועדון הבנוי על שטח של כ- 3000 מ"ר ומכיל מכשירים ייחודיים, כמו כן הטלוויזיות האישיות,
הקרוס טריינרים, סטפרים ומדרגות חשמליות מסוגים מתקדמים.
כמו כן מכשירי כוח, משקולות יד וכן חדר הספא המפנק הכולל סאונה וג'קוזי לאחר האימון בלעדי למועדון ה"טיים אאוט" והכל בעיצוב מדהים.
יעדים תקשורתיים
על מנת לגרום ללקוח לאמץ את השירות אשר העסק מציע, נתבסס על-פי המודל של וובסטר.
השלב ההכרתי הקוגניטיבי, גירוי
נחשוף את הלקוחות לתועלות שלנו ולקיומנו ע"י מודעות ועלונים שיחולקו וינוסחו בצורה מרתקת, קצרה וקליטה כשהמלל ברור ומובן לכל לקוח (לא ננסח את המסר בשפה מקצועית מידי ) סיסמתנו "טיים אאוט - בשביל החיים הטובים". בכוונתנו להפעיל שיווק אגרסיבי כך שהמסר ייקלט בתודעת הלקוח וכן בכוונתנו להעניק ללקוח שבוע
ניסיון חינם.
השלב הרגשי האפקטיבי (העדפה)
בשלב האהדה ניצור משיכה רגשית, נפרסם את יתרונותינו הברורים על פני המתחרים שלנו (נציין את המדריכים, המכשירים הייחודיים, החוגים, חדר הספא המפנק וכו'). וכן ניתן סקירה קצרה על ההיסטוריה של ה"טיים אאוט" ומעט רקע על מייסדי המועדון.
דחיפה לפעולה - מצד אחד ברצוננו להפחית את הדיסוננס על ידי הפחתת הלחץ והחרדות מהלקוח בכך שנבטיח לו שירות אמין של כל באיי המערכת במועדוני ה"טיים אאוט" החל מחברי ההנהלה ועד לאנשי הקבלה ומצד שני, ברצוננו להגביר את הדיסוננס בכך שהמבצעים האטרקטיביים שלנו יהיו מוגבלים לתקופה של כ-90 יום בלבד ובכך ניצור לחץ
על הלקוחות לרכוש מנויים "אחרת מחירי המנויים יעלו".
השלב ההתנהגותי האופרטיבי-
קידום מכירות - נערוך מבצעי קידום מכירות על ידי שליחת sms מתוך מאגרי מידע וכן על ידי באנרים באינטרנט כדי להגיע לרכישה. המבצעים החדשים של "חבר מביא חבר" וכן המחירים הנוחים לציבור הדתי מסורתי, לסטודנטים ולפנסיונרים.
תקשורת לקוחות - נשלח ללקוחותינו מגוון רחב של הנחות והטבות ברשתות שונות בלעדי למנויי ה"טיים אאוט".
מבצעי נאמנות - הנחות משמעותיות לרוכשי מנויים לתקופה של למעלה משנה וכן למחדשים מנוי תמתין ערכת מתנה מהודרת הכוללת מגבת ותיק.
אסטרטגיית המקור
מאפייני המקור
נעבוד עפ"י מודל KELMAN נשתמש במקור אמין, ומודל למשיכה.
בשני המקרים המקור ייתפס כמקור אישי.
אמינות - ע"מ ליצור רושם אמין בקרב הלקוחות נפרסם עדויות של לקוחות מרוצים. המעידים על המכון כבועה אקלימית המספקת שירות ומכשור מהמקצועיים ביותר.
מודל למשיכה - על מנת ליצור תחושה של משיכה למקום תהא עדות של אישיות מפורסמת מהענף, גל פרידמן זוכה מדליית הזהב בגלישה יפרסם את ה"טיים אאוט" כמועדון המוביל באיכותו וכן יעיד מדוע המועדון שלנו הוא הטוב ביותר גל יעיד על החלק בלתי נפרד בהצלחתו האישית
ובכושרו הגופני הגבוה. המסר של גל יהיה גם על החשיבות של קבלת תוכנית אימונים בהתאמה אישית ממאמנים שהם ברמה הגבוהה ביותר, החשיבות בקבלת ייעוץ תזונתי.

אסטרטגיית המסר
גישה - הגישה תורכב משני פרמטרים האחת תהא גישה אינפורמטיבית והשניה תהא גישה השוואתית.
הגישה האינפורמטיבית - לפי גישה זו המסר שיועבר ללקוחות יהיה מסר אינפורמטיבי מכיל פירוט על המכון עצמו ועל הצוות המקצועי וכמו כן על החשיבות השמירה על כושר גופני ובתזונה נכונה. עדויות של לקוחות מרוצים המספרים איך השילו מעליהם עשרות קילוגרמים ונכנסו לכושר גופני גבוה בתקופה קצרה יחסית. המנויים שלנו אף
יספרו על המלתחות הממוזגות שלנו עם תאי האכסון האישיים , מתחם הספא המדהים "טיים אאוט-ספא" עם ג'קוזי מוגבה על במה, חדרי הטיפולים, סאונה יבשה ורטובה, כורסאות המנוחה וכן על הניקיון במועדון כל זמן הפעילות.
הגישה ההשוואתית - לפי גישה זו יוצגו מספר מכוני כושר מקומיים ביחס ל"אאוט טיים" ויראה בבירור את הייתרונות המשמעותיים הקיימים אצל ה"אאוט טיים" ביחס למתחריו אולם הכושר המרהיב שלנו המכיל למעלה מ- 120 מכשירים, עשרות הליכונים בעלי בולמי זעזועים, אופני כושר, אופני כורסא, מכשירי חתירה ועוד.
שיטת המסר
השיטה שנבחרה לשימוש בפרסום העסק גם כן מתחלקת לשניים האחת היא השיטה החושית והשניה היא השיטה השכלתנית.
השיטה החושית - לפי שיטה זו יוצע לקהל היעד שבוע נסיון בשימוש במתקני המכון ובכל האפשרויות המוצעות לקהל המנויים. כך יזכה המתנסה להרגיש באופן ישיר את שירותי המכון ולהיוועץ עם הסגל המקצועי.
השיטה השכלתנית - לפי שיטה זו יוסבר ללקוח במספר מישורים ( הכוללים הרצאות באולם המכון עצמו ) על חשיבות השמירה על הכושר הגופני וכמו כן על תזונה נכונה ועל מניעת מחלות אפשריות ע"י שמירה על בריאות הגוף ועל האמצעים הקיימים במכון התורמים לכך.
סגנון המסר
סגנון המסר יובהר בשני אופנים האחת היא הוכחת מדעיות והשניה תורכב מבעיה ופתרון
הוכחות מדעיות - ההוכחות יעסקו בעיקר בחשיבות שמירה על בריאות הגוף ועל התזונה הנכונה כמו שמירה על הכושר הגופני ועל ידי זה ניתן יהא להמנע מעודף משקל מכולסטרול גבוה ובהמשך לכך למנוע התקפי לב אפשריים
בעיה ופתרון - גם כאן נעסוק בכל הקשור בשמירה על בריאות הגוף ע"י התמדה על כושר גופני רק שהפעם יוצג מקרה של אדם שסבל מלחץ דם גבוה ומכולסטרול גבוה עד שהזדקק לטיפול רפואי. ולהראות כיצד היה ניתן למנוע זאת ע"י שמירה על הכושר הגופני בזרת המכשירים המצוינים הקימים במכון.
מבנה המסר
מבנה המסר יורכב מכותרת וקטע טקסט.
כותרת - יורכב משם העסק והשירות הניתן בו.
טקסט - יורכב ממספר מילים בציטוט של גל פרידמן אשר יעיד על חשיבות שמירה על כושר ובריאות מזינה ועל תרומת המכון לכך ובנוסף תרומת המכון להצלחתו האישית בספורט.
פרסומת במדיה עפ"י המבנה והקונספט המלא
גל פרידמן
זוכה מדליית הזהב באולימפיאדת אטלנטה

TIME OUT"" בגלל התוצאות ולא רק המכון שמעניק למינויו מגוון רחב של אפשרויות פינוק, מלבד המכשירים המצויים במכון והפעילות ההסברתית על חשיבות שמירה על כושר ותזונה נכונה נדרש לציין כי הסגל המאמנים המקצועי בשיתוף חברי הסגל במכון כולו מעניקים ללקוח תחושה של מסגרת ספורטיבית עם אוירה משפחתית. כמו כן אני
מעוניין באופן אישי להודות למכון ה"טיים אאוט" על תרומתו הבלתי נלאת בכל הקשור להצלחתי בענף הספורט ".
אז לא לשכוח time out בשביל התוצאות
שלכם גל פרידמן
הגדרת תמהיל חלוקת המדיה
תמהיל המדיה יחולק עפ"י מדרג החשיפה לקהל דהיינו:
עיתונות מקומית - העיתונות תקבל משקל נכבד בפרסום הטיים אאוט כיוון שרמת ההפצה של עיתון זה נחשב כגבוה ביותר ומגיע לכ -70000 בתי אב באזור חיפה והקריות. חשוב לציין כי בשיטת המדיה הנ"ל לא נכלל שום פילוח שוק, העיתון מופץ לכל תושבי הסביבה ללא הבחנה מסוימת.בנוסף לכך נדרש לציין כי עלות הפרסום בשיטה זו נחשבת
לנמוכה יחסית עקב התפוצה הרבה של העיתון.
דיוור ישיר - בשיטת הדיוור הישיר קיימת הבחנה בשונה לכלל השיטות מכיוון שבשיטה זו קיימת האופציה לפילוח שווקים למרות שהמען ידוע ומוכתב מראש, האזורים בהם יחולקו הפליירים יהיו אזורים אשר בהם יהא ניתן להבחין בלקוחות פוטנציאליים. בנוסף כך מלבד הפרסום שזו המטרה העיקרית על מנת ליצור הכרה בקרב הציבור ישנו
רווח סמוי בשיטה זו והיא שימור נאמנות לקוחות כאשר לקוחות קיימים מקבלים בדואר דיוור מהמכון בו הם מתאמנים ישנה תחושה שהם לא רק מתאמנים אלא יותר מזה.
פעילות אינטרנטית - אין בינתיים.
פרסום בטלוויזיה - אין בכלל.
ביבליוגרפיה
בירו דני, "פירסום איך זה עובד". אונ' תל אביב, 95.
רהב איילה, "עידן חדש בפרסום בישראל". הוצאת תל אביב מטר.
אתר האינטרנט ONE www.one.co.il

תגים:

בריאות · ספא · פירסום · פרסומת · רדיו · עיתונות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קמפיין פרסומי למועדון כושר", סמינריון אודות "קמפיין פרסומי למועדון כושר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.