היישום אינו מחובר לאינטרנט

אינטרנט כערוץ פרסום

עבודה מס' 063843

מחיר: 482.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מאפייני הפרסום באינטרנט והשפעתם על יעילות הפרסום, והתאמת מאפייני פרסומת לאופי מוצרים.

9,036 מילים ,12 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

תוכן העניינים
מבוא
חלק א:
1.1 באנר פרסומי
1.2 באנרים מותאמים אישית.
1.3 פרסומות קופצות
1.4 פרסום באמצעות דואר אלקטרוני.
1.5 פרסום מבוסס חיפוש (מילות מפתח).
חלק ב
2. יעילות הפרסום באמצעות באנר
2.1 מדידת יעילות הפרסום באמצעות מדד הלחיצות (click-through rate).
חלק ג
3. מאפייני גולשים
3.1 שיקולים בעיצוב באנר פרסומי
3.2 פרסום מוצרים מסוגים שונים
3.2.1 מוצרים פונקציונאליים מול מוצרים התרשמותיים.
3.3 זיקה של תוכן פרסומת לתוכן הדף בו היא מוצגת
3.4 קשר לתוכן הדף
3.5 תמונה בפרסומת
3.6 מוצרים מול שירותים
3.7 תוכן הדף כאמצעי השפעה על הצרכנים
3.7.1 תיחול
Priming 3.7.2 אינטראקטיביות
3.7.3 עשירות
3.7.4 מיקום הפרסומת
3.7.5 התאמת סגנון הפרסומת לסגנון הדף
3.8 כמות הפרסומות באתר פרק אמפירי
4.9 ממצאי המחקר.
4.9.1 ניתוח גרפי
4.9.2 אופן בדיקת ההשערות
4.10 ממצאים
4.11
דיון ומסקנות
5. נספחים

סוג המחקר: זהו מחקר אמפירי אשר בוחן את מאפייני הפרסומות באינטרנט, שמשפיעים על יעילות הפרסום, התאמת מאפייני פרסומת לאופי המוצרים ובחינת מאפיינים אחדים של האתרים המפרסמים. מטרת המחקר: המחקר נועד לבחון כיצד ניתן להגדיל את יעילות הפרסום באינטרנט עבור סוגי מוצרים שונים. אילו מאפייני פרסומת באינטרנט משפיעות על יעילותה וכיצד ניתן להגדיל יעילות זו. יעילות הפרסומת נבדקת במחקר על ידי נכונות הנשאלים ללחוץ על פרסומת באינטרנט המתוארת בשאלון ויחס ועמדתם של הנשאלים לאתר המתואר בשאלון. כלי המחקר: כלי המחקר שנבחר לצורך המחקר הוא שאלון בן 31 שאלות, (ראה נספחים) אשר הועבר למרבית הנשאלים באמצעות הדואר האלקטרוני ושאר הנשאלים קיבלו שאלון זה מודפס. שאלה 31 הינה שאלה פתוחה שמזמינה את הנשאלים להוסיף הערות אישיות, עקב היענות נמוכה השאלה לא נלקחה בחשבון בעריכת הממצאים.

החלק הראשון של הפרק התאורטי עוסק בסקירת שיטות הפרסום הקיימות כיום ברשת, החלק השני ימשיך לסקירה היסטורית של הבאנר הפרסומי ויציגו כשיטה המובילה כיום לפרסום באינטרנט, החלק השלישי והאחרון יעסוק בניתוח הגורמים המשפיעים על יעילות הפרסום באמצעות הבאנר הפרסומי.

קטע מהעבודה:

מאות מיליונים של בתי אב מחוברים כיום לרשת האינטרנט ברחבי העולם. מדי שנה מתווספים כמויות אדירות של גולשים נוספים. לרשימת המדינות המפותחות ברשת מצטרפות יותר ויותר מדינות מתפתחות. צמיחה זו מאפשרת אין ספור הזדמנויות עסקיות ושוק מטרה אטרקטיבי למשווקים. כמו כן, עם צמיחת הרשת העולמית בצעדי ענק, ההוצאות על פרסום ברשת צומחות באופן דרמטי אף הן. כמעט כל חברה מסחרית היום מחזיקה אתר אינטרנט שמפרסם אותה, את מוצריה, מאפשר אטרקציה בין הגולש לחברה ואף מציע לבצע הזמנות מוצרים אותם מציאה החברה.

מקורות:

Bergendahl, Jonas; Dahlיn, Micael Informing and transforming on the web: an empirical study of response to banner ads for functional and expressive products. International Journal of Advertising, 2001, 20, pp. 189-205
Coyle, James, R; Thorson, Esther The Effects of Progressive Levels of Interactivity and Vividness in Web Marketing Sites. Journal of Advertising; Fall 2001; 30, 3 ABI/INFORM Global: 65 - 77
Dahlיn, Micael Thinking and feeling on the World Wide Web: the impact of product type and time on World Wide Web advertising effectiveness. Journal Of Marketing Communications, 2002, 8; 115 - 125
Dahlיn, Micael Banner Advertisements through a New Lens. Journal of Advertising Research, July - August 2001, 23 - 30
Fiore, Ann Marie; Hyun-Jeong, Jin Influence of image interactivity on approach responses towards an online retailer. Internet Research; 2003; 13, 1 ABI/INFORM Global: 38 - 48
Korgaonkar, Pradeep; Lund, Daulatram; Wolin, Lori D Beliefs, attitudes and behavior towards Web advertising. International Journal of Advertising, 2002, 21, pp. 87-113
Kalyanaraman, Sriram; Sundar, S Shyam Arousal, memory, and impression-formation effects of animation speed in web advertising. Journal of Advertising; Spring 2004; 33, 1; ABI/INFORM Global, pg.7
Cho, Chang-Hoan Factors Influencing Clicking of Banner Ads on the WWW. Cyberpsychology & Behavior, Volume 6, Number 2, 2003, pp. 201-215
Cho, Chang-Hoan; Lee, Jung-Gyo; Tharp, Marye Different Forced-Exposure Levels to Banner Advertising. Journal of Advertising Research, July-August 2001, pp. 45-56
Chandon, Jean Louis; Chtourou, Mohamed Saber; R.Fortin, David Effects of Configuration and Exposure Levels on Responses to Web Advertising. Journal of Advertising Research, June 2003, pp. 217-229
Gordon, C. Bruner II; Kumar, Anand Web Commercials and Advertising Hierarchy-of-Effects. Journal of Advertising Research, April 2000, pp. 35-42
Mandel, Naomi; Johnson, Eric J. When Web Pages Influence Choice: Effects of Visual Primes on Experts and Novices. Journal Of Consumer Research, Vol. 29, September 2002, pp. 235- 245

תגים:

אינטרנט · באנר · גולשים · להקליק · מאפייני · מוצר · פרסום · רשת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אינטרנט כערוץ פרסום", סמינריון אודות "אינטרנט כערוץ פרסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.