היישום אינו מחובר לאינטרנט

סיקור תושבי שדרות וירי הקסאמים

עבודה מס' 063636

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אופן מיסגור הנושא בתקשורת הישראלית.

3,320 מילים ,5 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

עבודה זו מציגה, על-ידי ניתוח של עשר כתבות, את אופן סיקורם של תושבי שדרות בזמן התקפות ירי הקסאמים - כאשר זכה הנושא לחשיפה רבה בתקשורת בישראל. הכתבות נותחו על פי שבעה מרכיבים על-פי תיאורית המיסגור (Framing). במהלך העבודה דנתי במשמעויות ובמסרים העולים מתוך ניתוח זה, תוך השוואה אל מסר, אותו המצאתי, שמייצג את תושבי שדרות. התוצאה מצביעה על כך שאופן סיקורם של תושבי שדרות תאם ברובו את המסר אותו ניסחתי, דבר שמוכיח את הקשר בין התפיסה הרווחת בציבור כלפי הנושא לבין מה שמוצג לגביו בתקשורת. עבודה זו מסבירה באופן מוחשי את מהותו של המיסגור כחלק מהבסיס של השיח וחקר התקשורת.

תוכן העניינים:
הקדמה
ניתוח הכתבות 1-10
דיון
ביבליוגרפיה

מקורות:

אלוש צבי, "מתפללים למען אלה", ידיעות אחרונות, 17.01.05, עמ' 5.
מיל ג'ון סטיוארט; תרגם מאנגלית סימון אריה (1965). על החירות. מאגנס, ירושלים.
פלג מולי (2003). "אילו מילים יכלו להרוג: תהליך השלום וכשלון השיח הציבורי-פוליטי בישראל". מדינה וחברה 2 (3), עמ' 443-421.
Gamson, William A, and Andre Modigliani (1989). "Media discourse and public opinion on nuclear power: A constructionist approach". AJS 95 (1), pp.1-38.
Gamson et al (1992). "Media images and the social construction of reality". Annual review of sociology, 18, pp.373-393.
Margaret M. Poloma (1979). "Acting in the play of life: Dramaturgy as theory". Contemporary Sociological Theory. New-York and London: McMillan, pp.147-162.

תגים:

קסאם · הגישה · המונים · הפנומנולוגית · ניסוח · תבניות · תקשורת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סיקור תושבי שדרות וירי הקסאמים", סמינריון אודות "סיקור תושבי שדרות וירי הקסאמים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.