היישום אינו מחובר לאינטרנט

שפת גוף בניהול משא ומתן

עבודה מס' 063525

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית.

2,792 מילים ,3 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

משא ומתן (מו"מ) מהווה פעולה חברתית יסודית ושכיחה, שנועדה ליישב קונפליקטים. הוא מיושם במגוון הקשרים: במשפחה, ביחסי עבודה, בעולם העסקי ובסכסוכים בינלאומיים. כל אחד מאיתנו התנסה בניהול מו"מ כזה או אחר, כדוגמת קניית רכב או מיקוח על מחיר חולצה בשוק). כדי לנהל מו"מ נדרשים שני משתתפים ומעלה, היינו, נדרשת תקשורת בין אישית בין הצדדים, המורכבת מתקשורת מילולית ותקשורת בלתי מילולית. שפת הגוף, היא כלי ביטוי תקשורתי בלתי מילולי, שלרוב אנו לא מודעים לו. בזמן שאנו משוחחים עם אנשים, גופנו משלים את המשפטים באמצעות תנועות איברי הגוף. לתנועות הללו ישנה משמעות נרחבת ומשתנה. היכולת לזהות מצבים רגשיים במהירות ולהגיב עליהם, המסוגלות לשדר אותות בצורה בהירה ועקבית במשא ומתן, האפשרות לקלוט איתותי מצוקה, חוסר עקביות, רמת אמינות וביטחון עצמי, הם חלק קטן מהיתרונות הגלומים בהיכרות עם שפה זו.
שפת הגוף היא חד משמעית, אמיתית ואינטואיטיבית, אך במקרים מסוימים משמעויותיה משתנות בהתאם לתרבות. עניינינו יהיו בבחינת שפת הגוף בתרבות המערב.
בהמשך, נעמוד על המשמעויות השונות הנובעות מתנועות הגוף, ונראה כיצד הדבר יעזור לנו בניהול מו"מ.

תוכן העניינים:
מבוא
משא ומתן
שפת הגוף
1. ראש וצוואר
2. עיניים
3. פה
4. ידיים
5. רגליים
6. מרחב טריטוריאלי
7. לחיצת ידיים
8. סימני המסר השקרי
סיכום
רשימה ביבליוגרפית

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

מקורות:

בנצור, נ. (1987) עניין של תדמית, הוצאת זמורה ביתן.
ונגר, ד. (2002) משא ומתן קצר ולעניין, הוצאת גנור.
מולכו, ס. (1998) הכל על שפת הגוף, הוצאת כתר ירושלים.

תגים:

גוף · שפת

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שפת גוף בניהול משא ומתן", סמינריון אודות "שפת גוף בניהול משא ומתן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.