היישום אינו מחובר לאינטרנט

מבוא לדת האסלאם - אחמד אבן חנבל (תרגיל).

עבודה מס' 063334

מחיר: 264.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

1,595 מילים ,7 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
חייו הפרטיים
תקופת הלימודים
עבודותיו
המחנה
אלמד'הב אלחנבלי
ביבליוגרפיה

אחמד אבן מחמד אבן חנבל נולד בשנת 780 לספירה בבגדאד. מקור משפחתו משבט בנו-מזן אשר השתתף בכיבושן של עיראק ואיראן, ולאחר מכן התמקם בח'וראסאן. סבו של אבן חנבל היה מפקד בצבא הח'וראסאני שנלחם עם העבאסים כנגד השלטון האמיי. לידתו אירעה זמן קצר לאחר מעבר הוריו מח'וראסאן לבגדאד. בהיותו בגיל שלוש מת אביו מחמד בהשאירו את הטיפול והאחריות לגידולו על אמו.
היחסים של משפחתו עם השלטונות המקומיים בבגדאד היו טובים וזאת לאור היותם חלק ממערך המודיעין של השלטון שהיה אחראי על העברת דוחות פנימיים ומכתבים ממשלתיים.
לאחר תקופה ממושכת של לימודי מסורת ברחבי המדינה העבאסית, התחתן אבן חנבל לראשונה בגיל ארבעים, אשתו הראשונה הייתה אעשה בנת אלפד'ל ולאחר מותה הספיק להתחתן עם שתי נשים נוספות. משפחתו מנתה שמונה ילדים מהם יש לציין את סאליח בנו הבכור, עבדלה שערך חלק מעבודותיו ובתו היחידה זינב.

הערת מערכת: בעבודה לא נכתבו מראי מקום.

מקורות:

חוראני, אלברט. ההיסטוריה של העמים הערביים. תל אביב: הוצאת דביר, 1996.
כאהן, קלוד. האיסלאם מלידתו עד תחילת האימפריה העות'מאנית (המאה השביעית עד סוף המאה החמש-עשרה). תל אביב: הוצאת דביר, 1995.
לצרוס-יפה, חוה. התפתחות התורה שבעל פה וההלכה באסלאם. פרקים בתולדות הערבים והאסלאם, לצרוס-יפה חוה (עורכת),תל אביב: הוצאת רשפים, 1967.
Forte, David F. Studies In Islamic Law. Lanham: Austin Winfield, 1999.
Hinds, Martin. Studies In Early Islamic History. New Jersey:The Darwin Press, inc. Princeton, 1996.
Hurvitz, Nimrod. The Formation of Hanbalism - Piety into Power. New York: RoutledgeCurzon, 2002.
Patton, Walter Melville. Ahmad Ibn Hanbal and The Mihna. Leyden: E. J. Brill, 1897.

תגים:

אבן · אחמד · חדית · חנבל · מסנד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מבוא לדת האסלאם - אחמד אבן חנבל (תרגיל).", סמינריון אודות "מבוא לדת האסלאם - אחמד אבן חנבל (תרגיל)." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.