היישום אינו מחובר לאינטרנט

פיתוח מוצרים ביטוחיים

עבודה מס' 063143

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פיתוח ביטוח לגרושות.

3,686 מילים ,2004

תקציר העבודה:

העבודה הנה סיכום של סמינריון בו למדנו כיצד לפתח מוצר ביטוחי בהתאם לצורכי השוק המתפתחים. השתמשנו ביסודות השיווק כך שבתחילה ע"י ידע אישי וסקרי שוק הגענו למס' מוצרים שאולי נדרשים בשוק הביטוח הדינאמי אך עדיין לא קיימים בו או קיימים בצורה חלקית.
ניסינו לחשוב על מוצרים בתחומים הקרובים לנו אך בכל פעם שהעלינו רעיון וזאת אפשר להבין מהעבודה, הרעיון נפל בצורה זו או אחרת.
לבסוף נבחר רעיון מתחום ביטוח החיים, מוצר בסיסי שקיים אך לא ענה בדיוק לצורכי פלח השוק הספציפי שביקשנו לחקור.
את המוצר - ביטוח הכנסה למשפחה (ביטוח חיים שנותן סכום ביטוח או קצבה שנקבעו מתחילת הביטוח למשפחה בה המפרנס הראשי נפטר) - עטפנו בכיסויים נוספים כמו תשלום נוסף בגין אירועים נוספים בהם אובדן כושר עבודה עקב תאונה או מחלה וכן נכות חלקית או מלאה עקב מחלה או תאונה בו ישולם למשפחת המבוטח סכום הביטוח כנגד מוות או נכות של המפרנס הראשי.
את המוצר בידלנו מהמוצר המרכזי בכך שנתנו לו שם חדש - ביטוח לגרושים\ות - וכן הכנסנו כיסויים נוספים שמתאימים לפלח שוק זה.
הביטוח למעשה קיים בשוק הביטוח בצורה מסוימת אך הוא מיועד לקהל הכללי. בפרויקט שלנו ניסינו לתת לביטוח פן נוסף שפונה לאוכלוסייה ספציפית זו.
ניסינו ע"י שאלונים שהפצנו, לגרות את התעניינותם בביטוח מסוג זה ע"י כך שהשאלות שנשאלו היו נוקבות בעיקר בתחום הקשה ביותר לאוכלוסייה זו והוא נושא הכספים הכאוב - בעקבות התלות הרבה הקיימת במזונות למחייתה של הגרושה (בד"כ) ושל הילדים.
ע"י "גירוי החושים" נתנו לאוכלוסייה זו להבין שקיימים פתרונות מעשיים אחרים ממה שמוכרים להם, למשל במוסד לביטוח לאומי.
תוצאות השאלונים הראו שקיים צורך ממשי וכן ביקוש במחיר סביר קיים. לכן בנוסף לכיסויים הרגילים של הפוליסה, הוספנו כיסויים נוספים בעזרת מנהל פיתוח מוצרים של חברת "הראל", אורי חורב, בו יהיה ניתן לרכוש כיסויים דומים אך זולים יותר.

תוכן עניינים:
חלק ראשון - גוף העבודה
מתודולוגיה
שלב השאלונים
תוצאות השאלונים
השגות
ברושורים
סיכום ומסקנות
דו"ח מצב

מקורות:

 

תגים:

ביטוח · ביטוחים · הגנה · גרושות · משפחה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פיתוח מוצרים ביטוחיים", סמינריון אודות "פיתוח מוצרים ביטוחיים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.