היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח הקמפיין של אינטל ( Intel Inside ) בהקשר של ניהול מותג.

עבודה מס' 063088

מחיר: 226.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

4,813 מילים ,4 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

תוכן עניינים
תרומת הקמפיין "Intel Inside" לנכסיות המותג של אינטל
תאור השוק
גישות למדידת נכסיות מותג
החסרונות\חולשות של קמפיין מהסוג של ""Intel Inside
ניתוח בחירת שם המותג ע"פ המודל של קלר
הערכת המותגים פנטיום וסלרון - באמצעות הגישה העקיפה והגישה הישירה למדידת נכסיות
מותג
רשימה ביבליוגרפית


חברת המחשבים אינטל יצאה בקמפיין לשבבים אותם היא מייצרת. הקמפיין העונה לשם
"Intel Inside". קמפיין זה תרם באופן משמעותי לנכסיות המותג של אינטל. בעבודה זו ננתח
את קמפיין חברת אינטל באוריינטציה של ניהול מותג לרבות גישות למדידת השפעה על נכסיות
מותג, החסרונות\חולשות של קמפיין מהסוג של "Intel Inside", ניתוח בחירת שם המותג ע"פ
המודל של קלר, הערכת המותגים פנטיום וסלרון ודיונים בסוגיות נוספות הקשורות לניהול
מותג.

מקורות:

Walfried Lassar, Banwari Mittal, Arun Sharma, Measuring customer-based brand equity, JOURNAL OF CONSUMER MARKETING Volume 12 Number 4 1995 pp. 11-19 Copyright © MCB University Press ISSN 0736-3761
Bel?n del R?o, Rodolfo V?zquez, V?ctor Iglesias, The role of the brand name in obtaining differential advantages, The Journal of Product Brand Management Volume 10 Number 7 2001 pp. 452-465 Copyright © MCB University Press ISSN 1061-0421
Walfried Lassar, Banwari Mittal, Arun Sharma, Measuring customer-based brand equity, JOURNAL OF CONSUMER MARKETING Volume 12 Number 4 1995 pp. 11-19 Copyright © MCB University Press ISSN 0736-3761
Bel?n del R?o, Rodolfo V?zquez, V?ctor Iglesias, The role of the brand name in obtaining differential advantages, The Journal of Product Brand Management Volume 10 Number 7 2001 pp. 452-465 Copyright © MCB University Press ISSN 1061-0421
ורשבסקי שמואל, סיגן לילך, האלים החדשים, הוצ' ידיעות אחרונות 2002, עמ' 19

תגים:

אינטל · אסטרטגיה · מותג · מחשבים · ניהול · שבבים · שיווק · שיווקית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח הקמפיין של אינטל ( Intel Inside ) בהקשר של ניהול מותג.", סמינריון אודות "ניתוח הקמפיין של אינטל ( Intel Inside ) בהקשר של ניהול מותג." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.