היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת אינטל

עבודה מס' 063170

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח ארגוני.

4,065 מילים ,5 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

בעבודה זו ננתח את המבנה הארגוני של אינטל, נערוך ניתוח SWOT, נבחן את גישת הניהול ואת התרבות הארגונית. לאינטל בעלי מניות רבים והיא סופגת השפעה חזקה ביותר מן הסביבה החיצונית: לקוחות פרטיים, משווקים מורשים, קמעונאים, הקהילות בהן אינטל עובדת, בעלי מניות, ואף ראשי מדינות נמצאים במגעים עם בכירי החברה. אינטל היא אחת החברות החזקות והמצליחות בשוק ההיטק, וללא ספק מושפעת מגורמים כלכליים, פוליטיים, טכנולוגיים וסביבתיים עולמיים (PEST).
אינטל הינה חברה מסועפת, המתפרשת על-פני שלוש יבשות. יהיה זה מעניין לבחון את היכולת הניהולית להטמיע את התרבות ארגונית ואת התשתית הערכית של הארגון בכל מקום בעולם.
חברת אינטל הוקמה בשנת 1968 בסנטה קלרה, קליפורניה, על ידי גורדון מור ורוברט נויס. החברה עוסקת בייצור ובפיתוח של רכיבי מחשב: מעבדים, שבבים, לוחות אם ורכיבי תקשורת. אינטל הפכה ליצרנית השבבים הגדולה ביותר בעולם, בעיקר לאחר שIBM- בחרה בה בתחילת שנות ה-80 כספק המוביל לייצור מעבדים ובכך נתנה לה זינוק אדיר לשוק המחשבים הביתיים.
המוצרים והשירותים אשר אינטל מספקת יוצרים את התשתית לתעשיית האינטרנט העולמית, ומשמשים אבני בניין למערכות מחשוב מתקדמות עבור משתמשי מחשבים אישיים, מחשבים ניידים ושרתים.

תוכן עניינים:
רקע
גישות ניהוליות
SWOT, טקטיקה ואסטרטגיה
תרבות ארגונית
תקשורת פורמאלית בארגון
סיכום ומבט לעתיד
נספחים
ביבליוגרפיה

מקורות:

Hellriegel, D., Jackson, S.E., Slocm, J.W (1999). Management. South-Western College Publishing (8 edition)
Mintzberg, Henry (1989). Mintzberg on management, the free press.
Katz, D, Kahn, R.L. (1978). the social psychology of organizations. NY:Wiley.
Taylor, F.W. (1911). The principles of scientific management, New-York: Harper Row.

תגים:

tows · אסטרטגייה · גישות · ובלתי · טקטיקה · ניהול · פומאלית · פורמאלית · תקשורת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת אינטל", סמינריון אודות "חברת אינטל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.