היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח ניהול קשרי לקוחות של ארגון תעשייתי

עבודה מס' 063000

מחיר: 263.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מדיניות ותהליכים הקשורים בניהול קשרי הלקוחות של חברת עשות אשקלון.

7,872 מילים ,6 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בניתוח מדיניות ותהליכים הקשורים בניהול קשרי הלקוחות של חברת עשות אשקלון.
עשות אשקלון היא חברה בינונית בגודלה (כ-430 עובדים) וממוקמת באשקלון. החברה נוסדה בשנת 1967 באשקלון על שטח של 100 דונם, אשר הוקצה ע"י המדינה להקמת חברה ממשלתית.
עשות אשקלון, הינה חברה ממשלתית (במקביל לבזק) אשר כפופה להסכמים הקיבוציים, ונסחרת בבורסה בתל-אביב. החברה הינה חברת בת של התעשיה הצבאית כאשר מנתה בשיאה (בתקופת המלחמה הקרה) כ-1400 עובדים.

בעקבות ירידה בביקושים בשוק הצבאי בעשור וחצי האחרון, החלה החברה במהלך של מעבר להרחבת השימושים הצבאיים של המוצרים ליישומים אזרחיים, ובתהליך צמצום והקטנת מספר העובדים לכ-30% מהיקפה בשיא. (בדומה התעשייה הצבאית עברה בשנים אלו גם כן תהליך כואב של צמצום מ-14000 עובדים לכ-4000 ותהליך דומה של "אזרוח מוצרים צבאיים").

תוכן עניינים
א. רקע
הקדמה
התאגיד וסביבתו העסקית
היכולות של החברה
חלוקת ההכנסות בין החטיבות השונות
צבר הזמנות
מבנה החברה
אפיון הסקטורים
הסקטור הצבאי
הסקטור האזרחי
סקטור המוצרים המסונטרים
שווקי המטרה
מספר הלקוחות בכל תחום
מתחרים
תחום גלגלי השיניים
תחום גלים למנועים
טכנולוגית קצה וטיפולים טרמיים
טונגסטן מסונטר
ההבדלים בין סוגי הלקוחות
אחוזי מכירה לפי מוצרים ופלחי לקוחות
היתרונות התחרותיים של ע?ות
התקנים הבינלאומיים של ע?ות
הערך שע?ות נותנת ללקוחותיה
המשקולות של המימדים השונים בערך המסופק ללקוח
צרכי מדידת הערך שעשות נותנת ללקוחותיה
ב. ערך חיי לקוח
כללי
חישוב ערך חיי לקוח לדוגמא
פרמידת לקוחות
נתח ארנק
לקוחות לא ריווחים
ג. מדיניות רכישה פיתוח ושימור
תהליך העבודה מול הלקוחות
שלבי העבודה מול הלקוחות
שלב הכניסה
שלב העבודה
שלב הסיום וההשלמות
תהליכי רכישת לקוחות
תהליכי פיתוח לקוחות
האפשרות להציע ללקוחות קיימים פרוייקטים נוספים
תהליכי שימור לקוחות
ד. שביעות רצון ונאמנות לקוחות
שביעות רצון לקוחות
תקלות שירות
נאמנות לקוחות
ה. קבלת נתונים על לקוחות ושימוש בטכנולוגיה לניהול קשרי לקוחות
הכלים העיקריים המשמשים את ע?ות לקבלת מידע על הלקוחות
שימוש במערכות מידע בחברה
ו. סיכום והמלצות
סיכום
המלצות
ז. ביבליוגרפיה

תגים:

תעש · תעשיה צבאית · מנועים · ערך ללקוח ארגון · תעשייתי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח ניהול קשרי לקוחות של ארגון תעשייתי", סמינריון אודות "ניתוח ניהול קשרי לקוחות של ארגון תעשייתי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.