היישום אינו מחובר לאינטרנט

אינטלגנציה רגשית בארגון ניהולי

עבודה מס' 069586

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם רמת האינטליגנציה הרגשית משפיעה על תהליך קבלת החלטות בארגון הניהולי?

1,888 מילים ,10 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

חקר האינטליגנציה הרגשית הינו נושא רחב ובייחוד בעשור האחרון הוא נחשב לאחד התחומים החדשים שנחקרו והוכח כי השפעתו רבה. מחקרים רבים נעשים על מנת להבין לעומק את נושא האינטליגנציה הרגשית. יישום האינטליגנציה הרגשית בעולם העבודה עוזרת ביישוב סכסוכים ופתרון בעיות עם עמיתים לעבודה, בהתמדה במשימה, במוטיבציה להישגים גבוהים, יצירת תנאים מספקים ובתקשורת בין אישית במקום העבודה.
שאלת המחקר שבה נעסוק בעבודה זו. האם רמת אינטליגנציה רגשית משפיעה על תהליך קבלת החלטות בארגון הניהולי?

תוכן העניינים:
מבוא
סקירה ספרתית
אינטלגנציה רגישת
קבלת החלטות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הגדרתם של מאייר, סלובי, קארוזו (1995) נראית לנו כמייצגת: הם מגדירים את האינטליגנציה הרגשית כיכולת לזהות רגשות בעצמך ובאחרים, יכולת להתייחס אל אנשים אחרים תוך פענוח רגשותיהם ורגשותיכם שלכם וביכולת לשלוט ברגשות בלהט מצבים שונים בחיי היום יום.

תגים:

קבלת החלטות · כישורים חברתיים · תקשורת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אינטלגנציה רגשית בארגון ניהולי", סמינריון אודות "אינטלגנציה רגשית בארגון ניהולי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.