היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול משאבים - חברת יורוקאב

עבודה מס' 062522

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח בעיה במערך המפעל ותכנון פרוייקט לפתרונה.

3,524 מילים ,3 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

חברת EuroCab היא אחת החברות המובילות באירופה לייצור ארוניות מתכת לפי דרישת הלקוח.
הארונות מיוצרות במידות ובעיצובים שונים.
ארוניות אלו נמכרות למגוון רחב של תעשיות היי טק במטרה לאחסן בהם מערכות בקרה חשמליות ואלקטרוניות, לתמוך במערכות אלה ולהגן עליהן. השימושים העיקריים בארונות אלה הם אחסון מערכות רמזורים גדולות, מערכות בקרה תעשייתיות וציוד של חברות טלוויזיה בכבלים.

מערך המפעל הנוכחי מגלם בתוכו מעבר מסורבל של המוצר בתהליך בין המחלקות. המעברים נגררים על חלקים נרחבים של המפעל, מקצה אחד לשני, ולפעמים על פי סדר בלתי הגיוני לחלוטין.
כמו כן יציאה וכניסה של חומרים ומוצרים סופיים (כולל מקבלני משנה וספקים), מתבצעת מנתיב ראשי אחד בלבד, דבר העלול לגרום לבלבול, לצווארי בקבוק, עיכובים במשלוחים וכמובן פגמים.
משלוח החומרים לקבלני המשנה הנמצאים במרחק מה מן המפעל לשם ציפוי, מגדיל עלויות באופן משמעותי וגורם לפגמים בחומרים ולטעויות בכמויות המגיעות מן הקבלנים. מצב זה הוא אחד הגורמים לאיכות הכושלת של הארגון ואם לא יטופל יפגום בניסיון להשיג שיפור משמעותי בנושא זה.

העבודה תכלול תיאור הארגון בקצרה, מהו בעצם פרוייקט ומהם מרכיביו העיקריים, מהי הבעיה עמה אתמודד, וכמובן את שלבי הפרוייקט כמו: תיכון, תקציב, משאבים, בקרה, ורשתות PERT ו-GANTT שיסייעו להמחשת שלבי הפרוייקט.

תוכן עניינים:
מבוא
תיאור הארגון
פרוייקט
הבעיה עמה אתמודד
שלבי הפרוייקט
תיכון ולוח זמנים
מערך מפעל
תרשים GANTT
רשת PERT
משאבים
תקציב
בקרה
ביצוע פרוייקט
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

GREASLEY A,(1999), OPERATIONS MANAGEMENT IN BUSINESS.STANLEY THORNES,CHELTENHAM
גלוברזון, שלמה,(1992), ניהול פרוייקטים,אוניברסיטת תל אביב, צ'ריקובר.

תגים:

tnag · trep · בקרה · משאבים · פרויקטים · רשת · תקציב · תרשים · לוגיסטיקה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול משאבים - חברת יורוקאב", סמינריון אודות "ניהול משאבים - חברת יורוקאב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.