היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה שיווקית חדשה עבור אתר הנופש נוה-ים

עבודה מס' 062509

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח המצב הקיים, סקר שוק והצעת אסטרטגיית שיווק.

16,548 מילים ,10 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

תוכן העניינים
סקירת ספרות - המודל האסטרטגי של הפירמה
1. משימת הפירמה
2. אסטרטגיה עסקית
3. מימדי התפיסה האסטרטגית לשנות התשעים
4. בסביבה האסטרטגית
5. בסביבה התעשייתית
6. סביבת הפירמה
7. הניסוח האסטרטגי
8. סיכום המודל האסטרטגי של הפירמה
ייעוד החברה - נווה ים
א. תיאור כללי
ב. מבנה וחלוקת הצרכנים
ג. פירוט מחירים
ד. הפצה
ה. מטרות העל
ו. מירוב אפשרויות הבחירה
ז. מיקסום שביעות רצון
ח. מיקסום פלחי-שוק
ט. פילוסופית הפירמה
י. תדמית החברה
ניתוח סביבת הפירמה נווה ים
א. הסביבה הקרובה של הפירמה
ב. ניתוח נקודות החוזק והתורפה
ג. מודל בוסטון
ד. סביבה רחוקה
פרופיל החברה נווה ים
א. חתך כוח האדם
ב. מימון וכספים
מחקר שוק לחב' נווה ים
א. כללי
ב. רקע
ג. קביעת יעדי המחקר
ד. תכנון המחקר ועיצובו
ה. איסוף הנתונים
ו. ניתוח השאלות
ז. ריכוז הנתונים
ח. בחינת ההשערות לעומת התוצאות
ניתוח חלופות אסטרטגיות אפשריות
א. הסיבות לאי הגדלת המכירות
ב. החלופות האסטרטגיות
ג. ניתוח כלכלי
יישום האסטרטגיה הנבחרת
א. האסטרטגיה וקביעת תמהיל השיווק
ב. הצעה לתוכנית שיווקית
ג. פירוט
ד. הפצה
ה. קידום מכירות
ביבליוגרפיה
נספח - שאלון סקר לקוחות

תיאור כללי
אתר הנופש נוה-ים הוא קומפלקס תיירותי המציע מגוון מוצרי שירותים העונים בעיקר על צרכי
תרבות הפנאי. האתר כולל בתוכו כפר נופש, פארק מים, ים וגן אירועים - "הצוק".
בעבודה נתמקד בעיקר בכפר הנופש ושילובו בפארק המים.
פארק המים הוא מוצר שירות, הפונה לצרכני הפנאי השונים - החל מציבור פרטי ועד לארגונים
פרטיים, ממשלתיים, בתי"ס ועוד. פארק המים מפורסם ברדיו ובעיתון לציבור הרחב, אך עבודת
השיווק של אנשי השיווק השונים (כולל סוכנויות אירועים) פונה בעיקר לארגונים השונים, הנוהגים
לעשות ימי כיף.
פארק המים מציע "חבילות כיף" לארגונים הנ"ל, כאשר הבסיס לחבילה הוא קבוע ולכל ארגון ישנה
אפשרות לתוספות המתאימות לאופיו ולרצונו המוצעות ע"י אנשי השיווק. בשל התחרות הרבה
המתקיימת בשוק בארץ בתחום זה, על פארק המים לענות על צרכים הרבה מעבר לאלה שפארק
המים כבסיס עונה ולכן הוא משלב תחת קורת-גג אחת אפשרויות רבות כמו הפלגה בסירות
מהירות, סירות זכוכית, מועדון רכיבה, ג'יפים, טיולים רגליים ועוד.
גן האירועים נפתח לראשונה בקיץ 1995 והוא משמש לשתי פונקציות עיקריות:
* כמקום אירועים לאירועים פרטיים כמו חתונות ובר\ת מצווה ולאירועי ערב של ארגונים שונים.
* כמוצר משלים לפארק המים - כאשר ישנן קבוצות גדולות בפארק המים הן מקבלות את המזון
ב"צוק", ע"מ ליצור הפרדה בינם לבין האוכלוסייה השוהה בפארק.

כפר הנופש הינו אתר תיירותי הכולל בתוכו 40 דירות נופש צמודות-קרקע וקרובות לקו החוף. בשל
קירבתו לים, עיקר תפקודו הוא בחודשי הקיץ, בהם ניתן ליהנות מהקרבה לים והשימוש בפארק
המים, שהם עיקר האטרקציה במקום.
הכפר מתפקד בשתי צורות עיקריות וזאת בהתאם לעונת השנה. בחודשי הקיץ (יולי, אוגוסט,
ספטמבר) הוא משמש כמוצר שירותים המספק שירותי קייט ונופש פעיל ופונה בעיקר לצרכני פנאי
ארגוניים, שכן תרבות הפנאי מתפתחת מאד בארץ ובפרט בארגונים עסקיים. בחודשי החורף,
הסתיו והאביב פונה הכפר לפלחי-שוק שונים לגמרי בצורכיהם. פלחי שוק אלה הם ציבורי לקוחות
המחפשים אחר מקום לינה נעים ונח, המספק גם שירותי מזון.
כפר הנופש משווק את עצמו כאתר נופש פעיל המציע ללקוחותיו מגוון פעילויות בלתי פוסקות,
המשלבות בתוכם את אטרקציות המקום שהם חוף הים ופארק המים.
פעילויות המקום מותאמות גם הן לסוג קהל הלקוחות.

מקורות:

Black S. - Creating the competitive advantage, T.Q.M 1, 1988.
Harvey D.F. - Business policy and Strategic management, Charles E. Merrill Pub. Co. Ohio USA, 1982.
Hax A.C., Majlut N.S. - The strategy concept and Process, Prentice-Hall Inc. N.J. USA, 1991.
Porter M. - Competitive advantage, The free press, 1985.
Porter M. - Competitive Strategy, Collier Macmillan. Publishers Co. Inc. The free pres, New York 1980 (Chapter 1).
אהרוני יאיר - אסטרטגיה עסקית, צ'ריקובר מו"ל בע"מ, תל-אביב, 1982.
שפט יצחק - ניהול חוגי איכות, "המפעל", ספטמבר 1991.
הורניק, י. (1985). ניהול השיווק, כרכים א'-ג', האוניברסיטה הפתוחה.
סמט, יעקב (1992), רו"ח, חשבונאות פיננסית ב', הוצאת ספרים אחיאסף בע"מ תל-אביב 1992, עמ' 1624-1625.
קוטלר, פ. (1989). עקרונות השיווק, כרכים א',ב', הוצאות המכון לפריון העבודה והייצור.

תגים:

אסטרטגיה · האסטרטגית · הפירמה · התפיסה · מימדי · משימת · סביבה · עסקית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה שיווקית חדשה עבור אתר הנופש נוה-ים", סמינריון אודות "אסטרטגיה שיווקית חדשה עבור אתר הנופש נוה-ים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.