היישום אינו מחובר לאינטרנט

חדשנות טכנולוגית והטמעת מערכות בצבאות (תרגיל)

עבודה מס' 061233

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת קליטתם והטמעת של מערכות נשק בארגון צבאי.

2,064 מילים ,5 מקורות ,1996

תקציר העבודה:

הספרות האמריקאית בתחום העוסק בקליטתם והטמעתם של מערכות נשק חדשניות בצבא ארצות-הברית, מדווחת על שיעור כישלונות גבוה של מערכות נשק שאינן מנוצלות מספיק ו/או כלל אינן מנוצלות.(1)
עבודה זו תבחן את נושא קליטתם והטמעת של מערכות נשק בארגון צבאי. מערכות הנשק יקוטלגו תחת ההגדרה "מערכות חדשניות" ומכאן גם שמושא העבודה יעסוק בחדשנות שתפורט להלן.
מטרת החיבור תהיה לאתר את המרכיבים המשפיעים על קליטתן של אמצעים חדשניים בארגון צבאי, כאשר הארגון יהיה צבא ארה"ב, בשל סיבות שיפורטו בהמשך.
ארגונים צבאיים, מעצם טבעם, הנם ארגונים החיים בצל קידמת הטכנולוגיה, ומשלבים בקרבם אמצעים עתירי טכנולוגיה. דבר זה מביא את ראשי הארגון הצבאי, לרבות אותם אלו המתכננים את אופן אופיו של הצבא בשנים הבאות, מחויבים להתמודד, חדשות לבקרים, עם חידושים טכנולוגיים, כמו-גם, להגיב במהירות על איומים חדשים, בצל או בשם "הקידמה" הטכנולוגית.
קליטה והטמעה של מערכות עתירות ידע - חדשניות, בתחום הלחימה, משמעותה גדולה מן המקבילה האזרחית, היות וחדשנות טכנולוגית מכילה בקרבה משמעות קיומית. כל-שכן היא עשוייה/עלולה, להשפיע ישירות על רמת הלחימה, על תורת-הלחימה (תו"ל) הצבאית ועל אופייה של המלחמה העתידית. מכאן גם שיישום טכנולוגי חדשני, מאים על המבנה הקיים.

גישת MANPRINT - Manpower & Personal Integration
Manprint הינה תוכנית ייחודית וחדשה של צבא ארצות הברית, התוכנית מתייחסת לכמה היבטים ניהוליים וטכנולוגיים בהחדרת מערכות חדשניות לצבא, במטרה לשפר שני מרכיבים בסיסיים בתהליך:
א. איכות מערכות הנשק.
ב. איכות הביצוע של היחידות העתידות להשתמש במערכות הנשק.
ההנחה הבסיסית של הגישה גורסת כי יש לעשות שימוש כוללני בהתייחסות לשילובו של האדם/החייל, בתוכנית הייצור הרכישה והביצוע, קרי:
נעשה כאן ניסיון לשלב את האדם בכל השלבים של התכנון, פיתוח, הטמעה וארגון.

תוכן עניינים:
מבוא
גישת ה- MANPRINT, Manpower & Personal Integration
עקרונות יסוד בגישת ה- Manprint

מקורות:

Mackie, R. A. Design Creteria For Desision Making, The User Prespective, Preceedings Of The 24th Annual Meeting, The Human Factors Society, 1980.
Kanter, R. M. The Change Masters, LONDON, Uniwin Paperbacks.1986.
Ram, S. Jung Hyung-Shik. " " Forced" adoption of innovation in organization: Consequences and Implications. Journal Of Product Innovation Management, 8, 1991, PP.117 -126.
MANPRINT - U.S. Army Regulation, Manpower and Personal Integration (MANPRINT) in the Material Aquisition Process. 1990. PP. 2-602.
Stephen Peter Rosen, Innovation and The Modern Military WINNING THE NEXT WAR, Cornell University Press, Ithaca and London, 1991. CH 1.
Mackie, R. A. Design Creteria For Desision Making, The User Prespective, Preceedings Of The 24th Annual Meeting, The Human Factors Society, 1980.
Kanter, R. M. The Change Masters, LONDON, Uniwin Paperbacks.1986.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חדשנות טכנולוגית והטמעת מערכות בצבאות (תרגיל)", סמינריון אודות "חדשנות טכנולוגית והטמעת מערכות בצבאות (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.