היישום אינו מחובר לאינטרנט

הבורגנים - ישראלים חדשים, דפוסים ישנים

עבודה מס' 060999

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הסדרה "הבורגנים" כבסיס להגדרת הישראלי החדש.

3,424 מילים ,4 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

הסדרה "הבורגנים" כבסיס להגדרת הישראלי החדש עומדת במרכז הדיון: אם כי דומה שאין הרבה מן המשותף בין הצבר בן שנות ה-2000 לצבר ימי ראשית המדינה ניתן לאתר מספר רב של תהליכים והקבלות, אשר יוכיחו את ההפך. היחס לרכוש, היחס לצבא וביטחון, היחס לתחושת ה"חברותא" הם מבין המאפיינים הנבחנים במהלך העבודה.

בבואנו לבחון תוכנית טלוויזיה כלשהי, מתוך ניסיון לומר משהו על הדרך בה היא משקפת מציאות או מובילה מהלך תרבותי, עלינו להתייחס, ראשית כל, למדיום בתוכו פועלת התוכנית. לביקורת הטלוויזיה מספר מסלולי ביקורת, שבעה ליתר דיוק, אם נבחר לקבל את הצעתה של דפנה למיש. כל אחד ממסלולי הביקורת הוא סוג של פנס, המאיר אספקטים מסוימים של עולם הטלוויזיה

לא ניתן לראות את "הבורגנים" כיציר של חלל ריק: הסדרה מהווה המשך של התפתחויות בתרבות הישראלית, היא מודעת להסטוריה היצירתית שקדמה לה, ומתוך כך היא בוראת לה את ההמשך המתאים. וכך למשל, הדמויות בבורגנים אינן סתם "מקבץ של אינדיבידואלים" חסרי הקשר, ללא זיקה לשיח הישראלי, ולכן ניתן אולי לקרוא להן בשם אחר: "חבורה".

תוכן העניינים:
פתיחה
צבר שנות האלפיים
החבורה החדשה
שיחות נפש
רכוש\ תחרות
הבורגני והשלום
סיכום
ביבליוגרפיה

תגים:

בורגנות · חבורה · טלוויזיה · טלביזיה · ייצוג · ישראל · מציאות · צבר · ציונות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הבורגנים - ישראלים חדשים, דפוסים ישנים", סמינריון אודות "הבורגנים - ישראלים חדשים, דפוסים ישנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.