היישום אינו מחובר לאינטרנט

הנפט בעראק (תרגיל)

עבודה מס' 060994

מחיר: 108.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סיכום מצב הנפט בעראק בדור האחרון (עד 1997).

1,343 מילים ,6 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
הקדמה
יכולת יצור הפקת נפט
פיתוח צירי הפקת הנפט
שינוע נפט
מקורות

הקדמה
מאז שהתגלה בשנות ה-20' של המאה, הפך הנפט למקור ההכנסה המרכזי של עיראק לאורך השנים. הפקתו החלה לראשונה בשנת 1927 ועברה תהפוכות ושינויים רבים בהתאם למצבה הפוליטי של עיראק. בזמן מלחמת עיראק-איראן ומאז הפלישה לכווית ב 90' תפוקת הנפט בעיראק והיכולת לייצא אותו נפגעו קשות, דבר שפגע ישירות בכלכלת המדינה. הפוטנציאל הכלכלי של עיראק אדיר, בשטחה מצויה רזרבות של מעל מיליארד חביות נפט, המהווים את רזרבת הנפט השניה בגודלה בעולם לאחר ערב הסעודית. אולם, בשנים האחרונות (95'90-') לא יכלה להפיק ולייצא כמויות גדולות של נפט בגלל הסנקציות שהטיל עליה האו"ם (החלטה מס' 986) שהגבילו את יצוא הנפט ל 500 מיליון דולר לשנה. (1)
------------------------------------------------------------------------
1. מתוך, ידיעות אחרונות, מוסף ממון, 14.8.95, סבר פלוצקר.

תגים:

אנרגיה · במזרח · גיאוגרפיה · התיכון · כלכלה · נפט · עראק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הנפט בעראק (תרגיל)", סמינריון אודות "הנפט בעראק (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.