היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכות מידע ככלי ניהולי בהוצאת "שלג"

עבודה מס' 060494

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הארגון והצעה להקמת מערכת מידע.

2,487 מילים ,4 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

הנחת-היסוד, הגורסת שהבנת מקומה ותפקידה של הטכנולוגיה היא חיונית להבנת התופעה הארגונית בכללותה, המריצה חוקרים שונים לבחון באופן אמפירי את השלכותיה על המבנה והתפקוד של ארגונים. ראשוני המחקרים שנערכו בנושא זה הובילו למסקנה כי המרכיב הטכנולוגי של ארגונים הוא גורם מכריע בעיצוב של מבניהם ושל דפוסי פעולתם. הידע שהצטבר במהלך השנים האחרונות מיתן מסקנה זו וסלל את הדרך להשקפה הגורסת שהטכנולוגיה היא רק גורם אחד, מתוך מכלול של גורמים, המשפיע על המאפיינים המבניים והתפקודיים של ארגונים. תפוצתן של טכנולוגיות מידע ותקשורת חדשניות הוסיפו למרכיב הטכנולוגי בארגון ממד חדש, שאיננו נטול השפעות על המבנה ועל התפקוד שלו.
המורכבות הטכנולוגית משפיעה על סוגי הצמצומים שבין מרכיבי הארגון, על נוהלי התפעול והליכי עבודה, על דפוסי התקשורת הארגונית, על דפוסי הפיקוד והתיאום בארגון ועל דפוסי התנהגות של משתתפיו.
לטכנולוגיה חדשנית ומתוחכמת דרוש מערך של תנאים, אמצעים ומנגנונים ארגוניים שונה מזה הדרוש לטכנולוגיה פשוטה ושגרתית. כדי שהארגון יוכל לתפקד כהלכה, יש הכרח שתתקיים הלימה מסוימת בין מאפייני הטכנולוגיה ובין מאפייניו המבניים והתפקודיים של הארגון. הלימה כזו נדרשת לגבי טכנולוגיות הפקה - ייצור ושירות - וגם לגבי טכנולוגיות מידע ותקשורות חדשניות. י.סמואל (1996) "ארגונים" עמ' 176.

תוכן עניינים:
חלק א'
מבוא
מבנה הארגון
תיאור הבעיה הארגונית
תיאור הסביבה הארגונית בהתבסס על מודל אנטוני
חלק ב'
בעיות במערכות מידע
המודל של פורטר
תשתיות קיימות
סוגי מערכות
חלק ג'
תרשימי תהליך זרימת המידע במערכת המוצעת
נתוני קלט ופלט
סיכום
ביבליוגרפיה

תגים:

אנטוני · במרעכת · זרימת · מודל · מידע · מערכות · נתוני · סוגי · פורטר · פלט · קיימות · קלט · תהליך · תשתיות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות מידע ככלי ניהולי בהוצאת "שלג"", סמינריון אודות "מערכות מידע ככלי ניהולי בהוצאת "שלג"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.