היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק גלובלי בחברת גאפ

עבודה מס' 060431

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח עפ"י מודלים ובחינת הקשיים אליהם נקלעה החברה.

2,683 מילים ,9 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

עולם העסקים של ימינו משתנה או ליתר דיוק השתנה ומשתנה ללא הרף. בעידן המסחר המקוון, הייצור הרב לאומי והתחבורה האווירית, משמעויותיהם של הבדלי גבול, שפה, מקום וזמן הלכו ונתמעטו. הדבר משפיע באופן מיידי על סביבת העסקים ועל חוד החנית שלה תהליכי השיווק. התוצאה היא עולם עסקים תחרותי יותר ומהיר יותר, העסקים והלקוחות נחשפים ליותר ידע, יותר מהר, באופן כללי ובפרט למידע השיווקי ולאמצעים אשר מערכת השיווק מפעילה.
קיומן והישרדותן של החברות תלוי לכן ביכולתן לשווק בהתמדה, מוצרים חדשים ולשווק בהתמדה לשווקים חדשים. הדוגמא שלפנינו מוכיחה עד כמה הדבר קשה ומורכב.
במטלה זו אשר נתבקשנו לבצע, ננתח את חברת GAP הרב-לאומית ואת הבעיות אליה נקלעה. נערוך ניתוח שיווקי על מרכיביו השונים ונציע אסטרטגיות לטווחים משתנים אשר יחלצו את החברה מקשייה.
מטרת הדו"ח לזהות את מהות הקשיים אליה נקלעה החברה מתוך היותה חברה בין לאומית. מכאן כי יש צורך להערכה וניתוח של שווקים ברמה הבין - לאומית ולהציע אסטרטגיות מתחום השיווק הגלובלי זאת על ידי התייחסות לפילוח ולמיצוב המוצר.
הכלים המקצועיים המרכזיים בהם נשתמש הם ניתוח ארבעת ה P, מודל ,SWOT ומודל PEST.
כל הנתונים אודות חברת GAP לקוחים מתוך אתר האינטרנט של החברה.

תוכן העניינים:
מבוא
ניתוח החברה
הבעיות בפניהן ניצבת החברה
סביבת הפעילות - מודל פורטר
ניתוח PEST
ניתוח SWOT
אסטרטגיות לשיפור המצב הקיים
עצמותיה של חברת גאפ - הערכת מצב לטווח הבינוני
סיכום - המלצות לאסטרטגיות שווק גלובליות
ביבליוגרפיה
נספחים
הערת מערכת: חלק ממקורות העבודה הם מקורות של שלוחת .TVU

מקורות:

גרשון אקרשטיין, מנהלים עסק, הוצאת אורט קריירה, (1994).
יזרעאלי דב , שווק הלכה למעשה , הוצאת צ'ריקובר (1994).
הורניק יעקב, ניהול השיווק, כרכים א' ב' ג' ד' , הוצאת האוניברסיטה הפתוחה, 1987.
קוטלר פ., עקרונות השיווק, 1989.
שמואל בורשטיין, קורס שיווק גלובלי, מכללת יוזמות, (2001).
John Bills,תרגום המודולה שלTVU , Global Marketing, הוצאת אוניברסיטתTVU, לונדון.

תגים:

בינלאומי · לאומי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק גלובלי בחברת גאפ", סמינריון אודות "שיווק גלובלי בחברת גאפ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.