היישום אינו מחובר לאינטרנט

תחזית דוחות רווח והפסד ומאזן של חברת Monsearch.com

עבודה מס' 060395

מחיר: 205.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בניית תקציב לשנת 2002 תוך כדי התמקדות על ההכנסות הצפויות ובהנחות סבירות על מנת להגיע לגורמים שיחליטו מהי רמת ההכנסות הצפויה בתקציב .

2,870 מילים ,2 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

בעבודה זו אעסוק בבניית תקציבים לחברת MONSEARCH.COM שעיקר עיסוקה הוא בנתינת משכנתאות באינטרנט, התבקשתי כיועץ ה-4 בחברה לשפר את רווחיות החברה תוך התמקדות בהכנסות הצפויות, עברתי שורה שורה בתקציב על מנת לשפר את המיטב בגרוע והגעתי לבסוף לרמת הכנסות גבוהה במיוחד ורווחיות בסוף השנה לעומת שנת 2001 שבה הרווח היה שלילי כמו כן עסקתי בהוצאות העולות על ידי החברה וכיצד ניתן לשפר זאת לאחר מכן הכנתי דוח מאזן לשנת 2002 שבה חזיתי את סך כל המזומנים שיהיו לחברה בסוף השנה בעקבות חישובי הגעתי לרמת מזומנים גבוהה במיוחד תוך כדי שיפור נתינת ימי ספקים וחייבים בחברה, ומהרווח שהגעתי אליו בהכנת דוח רווח והפסד לשנת 2002 במידה והחברה תנקוט את השיפורים של העמלות, שירות הלקוחות, והתאמת משכנתא ללקוח תוכל להגיע לרווחים שבסופו של דבר תגדיל את כמות המזומנים שלהם.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. הכנסות צפויות
3. תקציב תפעולי לשנה המסתיימת ב- 21/12/02
4. כמות המזומנים בתאריך 31/12/02
5. נספח לתקציב (דו"ח לדירקטוריון החברה)
6. סיכום והמלצות
7. ביבליוגרפיה

תגים:

והפסד · מאזן · רווח · תחזית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תחזית דוחות רווח והפסד ומאזן של חברת Monsearch.com", סמינריון אודות "תחזית דוחות רווח והפסד ומאזן של חברת Monsearch.com" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.