היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית שיווקית לאתר ההיכרויות

עבודה מס' 060373

מחיר: 435.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקמת אתר היכרויות באינטרנט, תוך תשומת לב לסביבה העסקית, בדיקת המתחרים וההוצאה הכספית הכרוכה בהקמה.

11,463 מילים ,27 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

תחום השידוכים וההיכרויות היה מאז ומעולם תחום מבוקש. בעבר הלא רחוק היו מי שחשבו שלהכיר דרך משרדי שידוכין וחברות היכרויות, נחשב למעשה שיש להתבייש בו, שיש להצניע אותו.
במרוצת הזמן, הפך תחום זה ליותר מקובל, יותר לגיטימי, ומפרסום צנוע בעיתונים הפך הפרסום בנושא לבולט יותר ויותר בשנים האחרונות. בעבר, תהליך ההרשמה למשרדי ההיכרות דרש ברור של פרטים בתהליך מעייף, השוואה בין חברות שונות לגבי טיב ועלויות , הגעה פיזית למשרד וקיום ראיון שבו אף נרשמה על האדם חוות דעת- מעבר לפרטי מראה יבשים. כלומר, התהליך הצריך זמן לא מועט והתאפשר רק לאלו שהיה ברשותם כמה מאות שקלים "מיותרים".
כיום, עם התפתחות של תחום התקשורת והחדירה של האינטרנט למשקי בית רבים בישראל, עוברות יותר ויותר חברות לשירות מקוון. למעשה, מעטות הן החברות שעובדות בשיטה הישנה כנ"ל.

תיאור האתר
אתר האינטרנט thinkingofu.co.il הוא אתר חדש שתכליתו לאפשר לאנשים להכיר בני זוג למטרה אחת ממוקדת של חברות ונישואין. מעבר להיכרות עצמה ישמש האתר כמקור מידע במספר נושאים הקשורים ישירות לנושא הזוגיות כגון: עצות ועזרה בפתרון בעיות הקשורות לנושא, ובנושאים הקשורים בעקיפין לנושא ויש בהם בכדי לעניין את פלח השוק אליו מופנה האתר כגון: אסטרולוגיה, נומרולוגיה וגרפולוגיה, סקרים שנעשו בארץ ובעולם בנושאים הקשורים בתחום הזוגיות והאהבה. אפשרות נוספת הקיימת באתר היא היכולת לשתף את הגולשים בחוויות , עצות ואירועים אמיתיים שחוו הגולשים, ויכולת להפנות שאלות או לבקש מהמערכת שתבצע סקר בנושא מסוים.
thinkingofu ישתמש בטכנולוגיה חדשנית של אנימציה שלא קיימת כיום אצל מתחריו , ע"י כך שהיא ממחישה לגולש את תהליך ההיכרות כפי שהוא מתרחשת במציאות. המטרה היא להפוך את חווית ההיכרות למה שיותר מוחשית, אמוציונלית ומהנה עבור הגולש. יותר הנאה תביא ליותר מוטיבציה וליותר רצינות בתהליך ההיכרות, ליותר פרסום על החדשנות, וכך גם למספר מנויים גדול יותר.

העבודה מציגה מיזם חדשני בתחום ההיכרויות באינטרנט, תוך סקירת ענף ההיכרויות כפי שהוא בשנות ה-2000. העבודה נכנסת לרמת המיקרו של החברות הדומיננטיות היום בשוק כמו קופידון, בליינדייט, ספידי
ואחרים.

תוכן העניינים:
מנהלים
תיאור האתר
בידול האתר בעיני מתחריו
בידול האתר בעיני לקוחותיו
מטרות האתר
יעדיי האתר
מימון האתר
תחזית מכירות

ניתוח הסביבה השיווקית

ניתוח הסביבה המאקרוכלכלית
סביבת באינטרנט- סקירה כללית
הסביבה הפוליטית
הסביבה הכלכלית
הסביבה החברתית- סוציולוגית
הסביבה הטכנולוגית

ניתוח הסביבה המיקרוכלכלית
מתחרים עיקריים
מתחרים משניים
ניתוח שוק המטרה
ניתוח צרכים
ניתוח swot

תכנון אסטרטגי
חזון האתר
מטרות האתר
יעדי האתר
האסטרטגיות להשגת המטרה
הטקטיקות להשגת היעדים
פיקוח ובקרה

תמהיל השיווק
תמהיל המוצר
מדיניות קידום מכירות
מדיניות המחרה
מדיניות פרסום והפצה
מדיניות יחסים עם לקוחות
האבטחה
מדיניות מיצוב ומיתוג

תקציב
עלות הקמת האתר
מקורות המימון
תחזית מכירות

הערת מערכת: הביבליוגרפיה מורכבת משני ספרים ו-24 אתרי אינטרנט

מקורות:

קוטלר פיליפ, פרופ' וארמסטרונג גארי, פרופ' ,עקרונות השיווק, חלק א'.
יזרעאלי דוב, פרופ' שיווק הלכה למעשה, מהדורה שלישית.

תגים:

יזמות · הקמת · אתר · אינטרנט · היכרויות · שיווקית · תוכנית · תמהיל

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווקית לאתר ההיכרויות", סמינריון אודות "תוכנית שיווקית לאתר ההיכרויות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.