היישום אינו מחובר לאינטרנט

גן הדובדבנים לצ'כוב

עבודה מס' 060357

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: היבט עיצובי ועלילתי.

3,049 מילים ,1 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

מקריאה ראשונה, עליי לציין כי תחושותיי היו מעורבות ולא ממש הבנתי את עיקר הדברים שנאמרו - אך כבר לאחר הקריאה השניה וככל שקראתיו יותר פעמים והתעמקתי בדמויות המופיעות בו - עליי לציין כי התאהבתי הן במחזה והן בדמויות.
אם לאחר קריאה אחת לא ירדתי לסוף קביעתו של צ'כוב כי הוא כתב קומדיה - הבנתי זאת לאחר קריאתו השניה ועוד יותר מכך - לאור ההתעמקות בו עם כתיבת עבודה זו.
ישנם אספקטים רבים עליהם ניתן לשים את הדגש בעבודת ניתוח מעין זו, קל וחומר של מחזה מעין זה. אני בחרתי להתמקד במספר קטן, היות וקצרה היריעה מלהכיל את כל שברצוני לכתוב.
לא ארחיב כאן את שאפרט בעבודה, אך כן אכתוב כי למדתי להבין מעט אודות האירוניה המוצגת במחזה לאור המהלכים החברתיים-פוליטיים של התקופה בה הוא נכתב.

תוכן העניינים:
מבוא
דמויות מרכזיות ועלילותיהן
עיצוב החלל
מוטיב הגן והכוונה אירונית

תגים:

מחזה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "גן הדובדבנים לצ'כוב", סמינריון אודות "גן הדובדבנים לצ'כוב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.