היישום אינו מחובר לאינטרנט

"מעגל הגיר הקווקזי" לברכט

עבודה מס' 060356

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת היסודות החזותיים במחזה.

3,094 מילים ,1 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

בבואנו לדון במחזה, עלינו בראש ובראשונה לזכור כי אף אם מדובר ביצירה מן הז'אנר הכתוב, אין המדובר בסיפור ולפיכך יש לקחת בחשבון מרכיבים שונים מאלו אליהם אנו מתייחסים כאשר אנו דנים בסיפור. אחד ממרכיבים אלו הוא העולם החזותי שנבנה בקוראנו את המחזה. אין הדבר אומר כי עולם זה אינו קיים בסיפורים כמובן, אך חשיבותו במחזות מקבלת נופך שונה עם העלאת מחזה אל הבמה. עולם הדימויים במחזות בכלל ובעולם מחזותיו של ברכט בפרט - הוא עולם עשיר, מגמתי ומכוון, וכמובן שהוא חלק בלתי נפרד מהמחזה מעצם היותו מחזה. הוא בא, בין השאר, הן על מנת לשרת את מטרת המחזאי והן על מנת להעשיר את עולמו של הצופה.
בעבודה זו ננסה לעמוד על טיבם של הדימויים החזותיים במחזהו של ברכט "מעגל הגיר הקווקזי" - מהם הדימויים העיקריים המשפיעים על הצופה ומארגנים את עולמו, וכיצד הם משתלבים במחזהו של ברכט ומשרתים את מטרותיו.

תוכן העניינים:
חלק א'
מבוא
החלל
דימויים חזותיים
סיכום
חלק ב'
ההעמדה הברכטיאנית אל מול המוסכמות הידועות של תקופתו

מקורות:

ברכט, ברטולט, מעגל הגיר הקווקזי, בתרגום נתן זך, אור-עם, ת"א, התשמ"ד

תגים:

חלל · מחזה · מחזאות · אפי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""מעגל הגיר הקווקזי" לברכט", סמינריון אודות ""מעגל הגיר הקווקזי" לברכט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.