היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין שיתוף העובדים בקבלת החלטות לבין התנגדויות לשינוי ולהתנהגויות של אזרחות ארגונית- הצעת מחקר.

עבודה מס' 060291

מחיר: 253.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

4,215 מילים ,22 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

הצגת בעיית המחקר
ארגונים רבים ומסוגים שונים (ובינהם חברת "ידע ודעת" המופיעה באירוע) נמצאים בתהליך תמידי של שינוי. הסיבות לכך רבות ומגוונות כגון: שינוי טכנולוגי, שילוב כלכלי בינלאומי, התבגרות שווקים במדינות מפותחות, והתמוטטויות של משטרים קומוניסטים וסוציאליסטים (יותר הפרטה).
חברת "ידע ודעת" המופיעה בתרחיש עברה מספר שינויים, כגון: תהליך של הפרטה, שינוי ארגוני, הסכמי עבודה חדשים ועוד. השינויים המוזכרים גרמו: להתנגדות מצד העובדים לשינוי, לקונפליקטים בין המחלקות, ולהקטנת תרומת העובדים לארגון.
מצב שינוי ארגוני מאופיין בדרך כלל באי-ודאות ובחיכוכים רבים וגם מיותרים, שמחייבים את הארגון להקטין את אי-הוודאות והחיכוכים הנובעים כתוצאה מתהליך השינוי, להגביר את התנהגויות האזרחות הארגונית, וזאת באמצעות שיתוף העובדים בקבלת ההחלטות.
חוקרים רבים טוענים ששיתוף עובדים בקבלת החלטות תוך הבעה והתחשבות בדעותיהם וגרימה לעובדים להבין את השינוי, תגביר את מחויבות העובדים להחלטות, תקטין את רמת התנגדותם לשינוי ותשפר את התנהגויות של אזרחות ארגונית מצד העובדים.
המחקר המוצע זה יבדוק האם קיים קשר בין רמת שיתוף העובדים בקבלת החלטות לבין רמת ההתנגדות לשינוי ולבין התנהגויות של אזרחות ארגונית מצד העובדים.

תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 הצגת בעיית המחקר
1.1 מטרת המחקר
2. סקירה ספרותית
2.1 שיתוף עובדים
2.2 התנגדות לשינוי
2.3 תרומה לארגון
3. הגדרת המשתנים והשערות מחקר
3.1 הגדרות המשתנים
3.2 השערות מחקר
4. מתודולוגיה
4.1 אוכלוסיית המחקר
4.2 מערך המחקר
4.3 כלי המחקר
4.4 השוואת כלי מחקר
5. עיבוד נתונים
5.1 השערת מחקר מס' 1
5.2 השערת מחקר מס' 2
6. מגבלות המחקר
רשימת מקורות
נספחים

תגים:

אזרחות · ארגונית · בין · בקבלת · החלטות · העובדים · הקשר · התנגדויות · ולהתנהגויות · לבין · לשינוי · שיתוף

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין שיתוף העובדים בקבלת החלטות לבין התנגדויות לשינוי ולהתנהגויות של אזרחות ארגונית- הצעת מחקר.", סמינריון אודות "הקשר בין שיתוף העובדים בקבלת החלטות לבין התנגדויות לשינוי ולהתנהגויות של אזרחות ארגונית- הצעת מחקר." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.