היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח דוחות כספיים של חברת נביעות לשנים 2000 - 1999

עבודה מס' 060268

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

2,400 מילים ,4 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

בעבודה זו עסקנו בניתוח דוחות כספיים על חברת נביעות ונתבקשנו לבחור בשני יחסיים בעייתים בחברה. לאחר מכן דנו כיצד יחסים אלו ישפיעו על החברה וגם השוונו את שני היחסים הללו בין חברת נביעות לחברה שמתעסקת באותו תחום ושמה "מי עדן".

בחלק ב' של העבודה ניסחנו כיצד דרג הביניים והדרגים הבכירים יכולים לייעל את החלטותיהם וגם להבין את הקשרם לדוח רווח והפסד . ממצאנו הראו שחברת נביעות נמצאת בהפסדים מגמתיים במשך השנים והדרך שהחברה צריכה ללכת בה כדי לעלות את רווחיה הינה לצמצם את הוצאותיה שמתרבות במשך השנים. במהלך עבודה זו הגענו לכמה מסקנות שהינם שבדוחות פיננסים נובעת היכולת להעריך את מצבה של החברה בנוסף לדוחות האחרונים יש להתחשב בדוחות הפיננסיים משנים קודומות שמראות מגמות של עליה או ירידה במצבה של החברה בזמן הווה אשר ישפיעו גם על פעולות החברה בעתיד ולכן חברת נביעות לא שמה דגש על התעמקות בדוח ולכן החברה נקלעת להוצאות יתר על המידה ומצב החברה שערכנו איתה את ההשוואה עם נביעות טוב יותר .

תוכן עניינים:
1 . מבוא
1 .2. הצגת דוחות מאזן ורווח והפסד באחוזים
2. חישוב יחסים פיננסיים
1 .3. הצדקת 2 יחסים פיננסיים בעיתים בחברה
2. פירוט כיצד יחסים אלו משפיעים על החברה
3. באורים רלוונטים
1 .4. השוואת היחסים הבעיתים לחברה מתחרה
2. דוחות רווח והפסד ומאזן של חברת "מי- עדן"
5. החולשות הניהוליות הנוצרות בעת החלטת המנהלים על פי היחסים
6. כיצד מנהלי הביניים יכולים להיעזר ולהסתייע בדוח רווח והפסד
7. סיכום ומסקנות
8. ביבליוגרפיה

תגים:

משקאות · מים מינרלים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח דוחות כספיים של חברת נביעות לשנים 2000 - 1999", סמינריון אודות "ניתוח דוחות כספיים של חברת נביעות לשנים 2000 - 1999" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.