היישום אינו מחובר לאינטרנט

הרעיון הלייבניציאני של הסובסטאנציה כנקודת מבט (תרגיל)

עבודה מס' 060253

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: היבטים מסוימים בפילוסופיה של לייבניץ, תוך כדי עיון ביחסי הסובסטאנציות כפי שמתוארים בתורתו.

1,556 מילים ,3 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

בדיון זה אנסה להציג היבטים מסוימים בפילוסופיה של לייבניץ, תוך כדי עיון ביחסי הסובסטאנציות כפי שמתוארים בתורתו. בחלקה הראשון של העבודה אתייחס לרעיון הרואה את הסובסטאנציה כנק' מבט של אלוהים. דיון זה יוביל אותנו לחלקו השני של החיבור בו אנסה להצביע על מספר הבדלים בין הסובסטאנציה האינסופית לאלה הנבראות. לאחר שאצביע על הבדלים אלו, אקדיש את חלקו השלישי של הדיון להצגת מספר קשיים אשר רעיון הסובסטאנציה כנק' מבט מציב בפני הניסיון של לייבניץ להסביר את האינדיבידואציה של הסובסטאנציה. כיוון שהפילוסופיה של לייבניץ הרמונית, ונראה כאילו אין לה התחלה או סוף, בכל דיון שאפתח "ייפרצו דלתות" ונראה יהיה כאילו מושגים שונים מתורתו "יתבעו" ובצדק להיות מוצגים, שכן הפילוסופיה של לייבניץ מעגלית, ודומה ש"הכל קשור בהכל".

תגים:

לייבניץ · ליבניץ

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הרעיון הלייבניציאני של הסובסטאנציה כנקודת מבט (תרגיל)", סמינריון אודות "הרעיון הלייבניציאני של הסובסטאנציה כנקודת מבט (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.