היישום אינו מחובר לאינטרנט

המכירות ב"כפרית תעשיות"

עבודה מס' 051044

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הסיבות לירידה במכירות והצעת תכנית לארגון מחדש במטרה להגדיל את נפח המכירות ואת רווחיות החברה.

10,399 מילים ,25 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

"כפרית תעשיות" הנו מפעל לייצור חומרי גלם לתעשיית הפלסטיק. מוצריו משווקים בארץ ובחו"ל. המפעל נמצא בבעלות קיבוץ כפר עזה ומתבסס על עבודת חברי הקיבוץ ועובדים שכירים. מניות החברה נסחרות בבורסה הישראלית.
זהירות עסקית והתבססות על פלח שוק מובטח הנחו את "כפרית" בעיצוב האסטרטגיה. אפיון הייצור היה יצור סדרות גדולות ואופי פלח השוק שנבחר להתמקדות היו לקוחות גדולים.
בחברת "כפרית תעשיות" מסתמנת עזיבה של לקוחות המייצרים סדרות קטנות. המחקר שלפנינו בא לענות על השאלה האם שינוי באסטרטגיית השיווק תוביל להתמודדות טובה יותר של הצרכן למול המתחרים?
שיטות המחקר בה נעשה שימוש הן כדלקמן:
א. ניתוח תוכן
ב. ראיונות אישים
ג. ראיונות טלפונים
על סמך הנתונים שנאספו ניתן להסיק כי הפתרון לבעיה שהוצגה נעוץ בשינוי מדניות השיווק.
בניית יכולת יצור ושיווק לדרישות הצרכן בזמן אמיתי, הרחבת המערך השיווק בארץ ובחו"ל תוך מדיניות של "הלקוח תמיד צודק", קיום תקשורת אישית וישירה, מתן פתרון רחב ככל הניתן לצורכי הלקוח, תמיכה בלקוח לאורך כל שלבי התכנון, הפיתוח ויצור המוצרים, ישפיעו בצורה הטובה ביותר על קהל הלקוחות הפוטנציאלי לרכוש את המוצר.

תוכן העניינים:
פרק 1 - מבוא
פרק 2 - סקירה ספרותית
1. מהו שיווק ?
1.1 שיווק
2. ניהול השיווק
2.1 ניהול השיווק
2.2 ניתוח הזדמנויות שוק
2.3 בחירת שוקי מטרה
2.4 פיתוח תמהיל השיווק
2.5 ניהול מאמץ השיווק
3. סביבת השיווק
3.1 סביבה שיווקית
4. התנהגות צרכנים
4.1 הגורמים שישפעו על צרכן לקנות מוצר
4.2 מערכת גירוי - תגובה
5. אסטרטגיה בשיווק
5.1 אסטרטגיה ותכנון אסטרטגי
5.2 תכנון אסטרטגית שיווק
5.3 ניהול מגיב
5.4 אסטרטגיות כיסוי חלופיות
5.5 יעדים אסטרטגים
5.6 יישום האסטרטגיות
5.7 מחזור חיי מוצר
6. תקשורת שיווקית
6.1 מכירה אישית
6.2 קידום מכירות
6.3 יחסי ציבור ודוברות
6.4 פרסום
6.5 השפעת הפרסום על הביקוש
6.6 תקשורות שיווקיות משולבות
7. מגמות שיווק עתידיות
פרק 3 - שיטות מחקר
3.1 אסטרטגיות מחקר
3.1.1 שיטת מחקר - ניתוח תוכן
3.1.2 שיטת מחקר - ראיון אישי
3.1.3 שיטת מחקר - ראיון טלפוני
פרק 4 - ממצאים
4.1 ענף הפלסטיק בישראל
4.2 "כפרית תעשיות" - מוצרי החברה
4.3 "כפרית תעשיות"- משימת החברה
4.4 "כפרית תעשיות" - יעדי החברה
4.5 "כפרית תעשיות" - לקוחות החברה
4.6 "כפרית תעשיות" - היקף מכירות
4.7 "כפרית תעשיות" - מחלקת שיווק ומכירות

פרק 5 - ניתוח ודיון
5.1 אסטרטגית שיווק קיימת
5.2 תוצאות האסטרטגיה
פרק 6 - מסקנות והמלצות
אסטרטגית שיווק - לקוחות חו"ל
אסטרטגית שיווק - לקוחות מקומיים
ביבליוגרפיה

מקורות:

אדיג'ס יצחק /(1995) ניהול לקוי סיבות וטיפול / גומא / ת"א
אלוני אורי / (יולי 1999 ) לכוון את מערכת הנק"ל / מתוך ירחון סטטוס - הירחון לחשיבה ניהולית / גיליון 97 / ע"מ 18-24
גלוברזון א. גלוברזון ש. (1990) / בקרה והערכה בארגונים , ניהול על פי מדידה / תל אביב / רמות , אונ' ת"א / ע"מ 180 - 195
הורניק יעקב / (1994) ניהול השיווק - שיטות עיונים ואסטרטגיות / חלק ב' / אוניברסיטה פתוחה / יחידה 4 - ע"מ 1-9 , יחידה 6 - ע"מ 1-54
הורניק י. ליברמן א. / (1994) ניהול הפרסום כרכים א + ב / האוניברסיטה הפתוחה .
זנדר א. / (1996) דינמיקה של ארגונים / הוצאת יחדיו/ ת"א
כפיר ,א. / (1977) ארגון וניהול - עיצוב ושינוי / צ'ריקובר
כפרית , (1993) , "כפרית תעשיות (1993) בע"מ - תשקיף"
כפרית , (1993) , "כפרית תעשיות (1993) בע"מ - דוחות כספיים"
כפרית (1998) , "דוח תקופתי לשנת 1998 "
מילר יוסף , קופרמן יעקוב / (1993) איכות - ביטאון האיגוד הישראלי לאיכות
מרי , א. (1990) / התמודדות עם משברים בארגונים קהילות ועסקים / צ'ריקובר
סמואל יצחק /(1990) ארגונים מאפיינים מבנים תהליכים / חיפה / ע"מ 195-216
קוטלר פליפ וארמסטרונג גארי / (1997) עקרונות השיווק - חלק א' / המכון לפריון העבודה והייצור/ תל אביב / ע"מ 6 - 23 , 59 - 366
קונור א. ריצ'רד ,דיווידסון פ. ג'פרי / (1993) רכישת לקוחות חדשים / אור עם/ ע"מ 91 - 107
ראפ סטן , קולינס טום / (1991) המהפך הגדול בשיווק / מטר / ע"מ 218 - 254
ראפ סטן , קולינס טום / (1996) שיווק בגדול החדש / מטר / ע"מ 656 - 739
רומן ארנן / (1998) שיווק ישיר משולב / מטר /ע"מ 52 - 71
ריס אל , טראוט ג'ק / (1992) שיווק במהופך / מטר /ע"מ 77-91
ריס אל , טראוט ג'ק / (1993) 22 חוקי הברזל של השיווק / מטר / ע"מ 67 - 79
David M.Boje, Robert P.Gephart\ POSTMODERN MANAGEMENT AND ORGANIZATION THEORY\ SAGE PUBLICATION , Inc.
LEVINE, S. AND P.E. WHITE\ (1961) ADMINISTRATIVE SCIENCE QUARTERLY\ "EXCHANGE AS AN INTERORGANIZATIONAL RELATIONSHIP" \ 392 -420
TAYLOR, FREDERICK W.\ (1991) THE PRINCIRL OF SCIENTIFIC MANAGEMENT\ NEW YORK : HARPER AND ROW
THOMPSON , TAMES D.\ (1967) ORGANIZATION IN ACTION\ NEW YORK : MCGRAW - HILL
Stewart R. Clegg\ MODERN ORGANIZATIONS\ SAGE PUBLICATIONS Ltd (1995)\ 1-56

תגים:

התמודדות · גמר · פלסטיק · שיווק · פרוייקט · פרויקט

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "המכירות ב"כפרית תעשיות"", סמינריון אודות "המכירות ב"כפרית תעשיות"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.