היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח אירוע בחברה לריהוט משרדי

עבודה מס' 050979

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת בעיה של ניהול משאבי אנוש בחברה והצעת פתרון.

2,561 מילים ,6 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

הצגת הארגון:
חברת "עיצוב מודרני בע"מ" הנה חברה פרטית לריהוט משרדי, בעלת שני סניפים: האחד בירושלים והשני בתל-אביב. היקף המכירות הגדול הוא בירושלים. החברה התחילה לפעול בשנות ה-80. לחברה ארבעה בעלים, השותפים במניות החברה והם ממוקמים בסניף ירושלים. כמו כן לחברה מנכ"ל המייצג גוף איטלקי, מנהל עבודה, סוכן מכירות, מנהלת חשבונות, מזכירה, ועובדי הרכבה והובלה.

האירוע:
החברה מספקת תוצרים לשוק הציבורי. סביבת הארגון היא סביבה דינמית, התחרות בתחום היא קשה ומסיבית. החברה דוגלת ברמת שירות גבוהה ללקוח. החברה החליטה לספק את הריהוט החדיש ביותר באופן המהיר ביותר.
מנהל העבודה הוא איש מקצועי ודקורטור במקצועו, כאשר מכירות רבות מתבצעות דרכו, בעלי החברה מרוצים ממנו, עבודתו בשטח מעולה, הוא מפקח על 5 אנשי הובלה והרכבה.
למנהל העבודה הייתה בעיית יחסי אנוש עם העובדים. יש לציין כי יחסיו לגורמים חיצוניים היו מעולים והפגינו מקצועיות רבה, אך יחסו לעובדיו לא היה תקין, כאשר גישתו מזלזלת ופוגעת, כמו כן הוא בא עם דרישות רבות לאנשי ההובלה, סדר היום שהוטל עליהם היה עמוס וקשה כאשר מספר העובדים היה קטן ביחס לכמות העבודה. אנשי ההובלה וההרכבה קיבלו הוראות ביצוע ספציפיות ממנהל העבודה בלא להבין משמעות בהקשר הארגוני וללא שיתופם בנעשה בחברה. עקב הלחץ הרב שהוטל עליו, מנהל העבודה הטעה את העובדים ללא כוונה מראש והדבר בא לידי ביטוי בשטח ובפגיעה ישירה בלקוח.
חוסר שיתוף העובדים במטרות החברה ובהחלטותיה, יחס המזלזל שקיבלו והתחלופה הגבוהה, גרמו לבעיית קצב ביצוע העבודה מה שפגע בלקוחות החברה. הלקוחות פנו בתלונות למנהל העבודה, אך עקב הלחץ הרב ומהגוון הרחב שהיו בתחום סמכויותיו, התלונות לא טופלו כמו שצריך ולא הייתה אוזן קשבת ללקוח.
מנכ"ל החברה לא בא לקראת העובדים הזוטרים, בא בגישה של שכר עבודה נמוך לעובדים, צ'ופרים קטנים לעובדים כמו מתנות בחגים שכל עובד זכאי-לא קיבלו, פתרונות לבעיות מרכזיות בתחום העובדים לא היו מענינו.
מנכ"ל החברה ניהל את תחום הבקרה התקציבית אשר מבוססת על נתונים כספיים כאמצעי פיקוח ובקרה ע"י הקצאת תשומות והערכת תפוקות במונחים כספיים. כלי התכנון והבקרה שהשתמש בהם היו ע"י בניית תקציבים, תחזיות ותוכניות לטווח ארוך וקצר. הוא פועל ע"י דוחות מאזניים, דוחות רווח והפסד, מלאי וע"י סטטיסטיקות וגרפים בהשוואה חודשית או שנתית לגבי רווחי החברה.

תוכן עניינים:
הצגת הארגון ותאור האירוע
הבעיות העיקריות המתוארות באירוע
תכנון, דאגה לביצוע בקרה והפקת לקחים
חלופות לפתרון - יתרונות וחסרונות
בעיית תקשורת
בעיית קבלת החלטות
הפתרון המיטבי
ביבליוגרפיה

מקורות:

בר-חיים א., התנהגות ארגונית, האוניברסיטה הפתוחה, 1994
בר-חיים א., ניהול משאבי אנוש, האוניברסיטה הפתוחה, 1988
סמואל י., ארגונים, אוניברסיטת חיפה, 1996
מבורך ברוך, "גישות ניהול מודרניות בראיה השוואתית", אקזקיוטיב, 1996
גזיאל ח., מחשבה מנהלית בת זמננו, רמות, 1990
נרדי ר., אישה בזכות עצמה, קשת, 1989

תגים:

גישות · סגנונות · שינדוס · ניהול · מנהל · יחסי · עובד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח אירוע בחברה לריהוט משרדי", סמינריון אודות "ניתוח אירוע בחברה לריהוט משרדי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.