היישום אינו מחובר לאינטרנט

מחקר בנושא חרדת בחינות

עבודה מס' 050742

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר זה, שנעשה באמצעות העברת שאלון ומבחן, בודק את השפעת נוכחותו של בוחן מוכר על תוצאות המבחן אצל נבחנים בעלי חרדה גבוהה.

2,720 מילים ,5 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

נושא מחקר זה הינו "חרדת בחינות". המחקר בדק את השפעת נוכחותו של בוחן מוכר על תוצאות המבחן אצל נבחנים בעלי רמת חרדה גבוהה בבחינות. ההשערה הייתה שנבחנים בעלי חרדת בחינות יגיעו לתוצאות טובות יותר בבחינה כאשר הבוחן מוכר להם, ואילו כאשר קיימת נוכחות של בוחן זר, ההצלחה בבחינה יורדת. אוכלוסיית המדגם הם סטודנטים החווים חרדה בעת בחינות. הבדיקה נערכה בשני שלבים: בשלב הראשון הועבר שאלון הבודק רמת חרדה בקרב סטודנטים על מנת לסנן מתוכם רק נבחנים בעלי חרדה גבוהה. השלב השני הוא העברת הבחינות. הסטודנטים נבחנו בשתי בחינות, כאשר באחת היה נוכח בוחן מוכר, ובשנייה בוחן זר. לבסוף, נעשתה השוואה בין תוצאות שתי הבחינות. ההשערה של המחקר אוששה. ההשלכות נידונו בשלב הדיון.

תוכן העניינים:
מבוא
המחקר:
שיטה
משתתפים
כלים
הליך
ממצאים
דיון
נספח 1 - השאלון
ביבליוגרפיה

מקורות:

ברוניצקי-סלטון, ר. (1990). חרדת בחינות ואיך יוצאים מזה. תל אביב: טסט רילקס.
זיידנר, מ. (1991). חרדת בחינות והשפעתה על התוצאות. הד החינוך, ס"ו (ד), עמ' 16-17.
Birenbaum, M., Peretz, P. (1997). Effects of test anxiety, Information organization, testing situation on performance on two test formats. Contemporary Educational Psychology, 22, 23-38.
Broder, A., Musch, J. (1999). Test anxiety versus academic skills:a comparison of two alternative models for predicting performancein a statistic exam. British Journal of Educational Psychology, 69, 105-116.
Zeidner, M. (1996). How do highschool and college student cope with test situation? British Journal of Educational Psychology, 66,115-128.

תגים:

נבחנים · מבחנים · סטודנטים · מתח · למידה · הערכה · חלופית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מחקר בנושא חרדת בחינות", סמינריון אודות "מחקר בנושא חרדת בחינות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.