היישום אינו מחובר לאינטרנט

"השיר הזר" \ נתן אלתרמן

עבודה מס' 050646

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שיחזור עיקרי הידע של האחר, בניית הידע האישי וכיצד מדגימה היצירה את תהליכי היווצרות השיר.

5,984 מילים ,2000

תקציר העבודה:

שיחזור עיקרי הידע של האחר
בשתי השורות הראשונות של הבית הראשון, מתאר הדובר תהליך, שבו הוא מדליק ומכבה מנורה, ומציין כי לחייו או למותו (של מישהו) את הזמר ישאיר. בשתי השורות הנוספות של בית זה, מתאר הדובר את הזמר: מלותיו חזקות, כלואות ומסוגרות וחרוזיו הדוקים , ומציין כי על - אף שכך , הן אינן בוכות .

בבית השני, מתאר הדובר, את פעולותיו של מישהו, המכונה "הוא", בזמן עבר, שנעשו למען האם : שמע את קולה, שמר את צעדיה, הניע עריסה ריקה למענה, האיר את עצבותה, ואף קרא לה סיפור "כבימינו ההם" .

בבית השלישי מתאר הדובר את פעולותיו הרחומות ורבות הכוח ככלל, של אותו מישהו, המכונה "הוא", במהלך נתיבי נדודיו, גם כן בזמן עבר: "ראה את העיר ערומה לפנות שחר, עבר עם נרו בבתי החולים, ליטף בבת צחוק רחובות שנשכחו, ונישק את עיני סוסיהם הגדולים".

בשתי השורות הראשונות של הבית הרביעי, מתואר אותו "הוא" הרחום ורב - הכוח, כניחן בכוח סבל בל ישוער, כורע ברך ומתחנן שיענוהו. בשתי השורות הנוספות של בית זה, מתואר אותו "הוא" בהיפוך מוחלט לתיאורו בבית השלישי: "אך (מילת ניגוד המעידה על השינוי) בעת שורותיו ככתבן תנגנה", הוא הופך לזר, קשוח כמתכת, אכזר, וגא.

תוכן העניינים:
שיחזור עיקרי הידע של האחר
בניית הידע האישי - התבוננות רפלקטיבית :
בקרה
קישור
המרה
שיפוט
כיצד היצירה "השיר הזר" מדגימה את תהליכי היצירה של היווצרות השיר ואת תהליכי הקריאה שלו ?

תגים:

עברית · משורר · שירה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""השיר הזר" \ נתן אלתרמן", סמינריון אודות ""השיר הזר" \ נתן אלתרמן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.