היישום אינו מחובר לאינטרנט

התרבות המסורתית הסינית ברומן "הספר והחרב"\ג'ין יונג

עבודה מס' 050412

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התרבות הסינית המסורתית כפי שהיא מתבטאת ברומן "הספר והחרב".

3,993 מילים ,5 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא לבחון את התרבות הסינית המסורתית כפי שהיא מוצאת ביטוי ביצירתו הראשונה של הסופר הסיני ג'ין יונג, "הספר והחרב" שנכתבה בשנת 1955, זאת, לאור ניסיונותיהם של חוקרי ספרות ואחרים להסביר את הפופולריות הרבה לה זוכים כתביו בכלל ויצירה זו בפרט.

על מנת לבחון את הנושא, נעשתה קריאה ביקורתית של הרומן עצמו, בתרגומו לאנגלית (Earnshaw Graham, 1995) וכן עבודת תרגום נוספת (Minford John, 1994) של אחד הרומנים המאוחרים יותר של הסופר, "הצבי והקלחת". טיעונים מעניינים הועלו גם בעבודת התיזה של הגב' 1996) Liu) וכותבים אחרים שאותם אציג במהלך
העבודה.

לבדיקת אחד מכיווני ההסבר המתייחס לטענה כי ג'ין יונג בעבודותיו ממציא מחדש את המסורת בכלל ואת מסורת אומנויות הלחימה הסיניות העתיקות בפרט, נעזר גם במאמר מחקר העוסק נקודתית בתחום המצאת המסורת (Hobsbawm, 1992)

תוכן עניינים:
מבוא
ג'ין יונג ועבודתו
אלמנטים מסורתיים ברומן
דוגמאות לאלמנטים מסורתיים מן הרומן
המצאת המסורת בעבודתו של ג'ין יונג
סכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

Cha, Louis [Jin Yong]. 1995. The Book and the Sword. Translated by Graham Earnhaw.
Elegant, Simon. 1996. "The Storyteller: What makes Louis Cha's martial arts novels so wildly popular in Asia?" Far Eastern Economic Review (September 5, 1996)
Hobsbawm, E.J, Ranger, T.O. 1992. The Invention of Tradition. Cambrige
Liu, Gwendolyn.C. "Historicity, Political Satire and Sexual Politics: Themes and Narratives in Jin Yong's Knight-Errant Novels" (M.A. thesis, University of Southern California, August 1996).
Minford, John. (Translation and Introduction) Cha, Louis [Jin Yong]. 1994. The Deer and the Culdron: The Adventures of a Chinese Trickster.

תגים:

מסורת · ספרות · אומנויות · סין · מזרח · לחימה · אסיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התרבות המסורתית הסינית ברומן "הספר והחרב"\ג'ין יונג", סמינריון אודות "התרבות המסורתית הסינית ברומן "הספר והחרב"\ג'ין יונג" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.