היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת בין תרבותית - מו"מ בין אנשים מהתרבות המערבית לאנשים מהתרבות היפנית (תרגיל)

עבודה מס' 062257

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד התרבות האינדיבידואלית משפיעה על מו"מ בינלאומי ומכוונת אותו.

1,385 מילים ,6 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

העבודה באה להראות כיצד התרבות האינדיבידואלית וההבדלים העמוקים בין התרבויות משפיעים על מו"מ בינלאומי ומכוונים אותו.
ראשית נגדיר מהי תרבות:
לכל חברה יש לא רק את האספקטים הפונקציונאליים באמצעותם היא מאשרת ומגנה על המכלול שלה, אלא יש לה מספר מסוים של אמונות, דוגמאות ונטיות אשר מנוגדים, מכחישים ומערערים לא רק את התפעולים החיוניים ואת מבנה הקבוצה אלא שבזמנים מסוימים אפילו את קיומה. כך לדוגמא אנו רואים בדת ההינדו: הם מכחישים את המציאות של העולם ההגיוני, אשר נתפס כאילוזיה טהורה.
התנהגות תרבותית מסבירה, בין השאר, מה המרכיבים של תרבות אשר יכולים לבוא לידי ביטוי בצורה זו או אחרת בעתיד ואשר התנהגות זו נראית לנו כמוזרה, או במקרה הקיצוני,חולנית. לכל עם ולכל אומה יש את מנהגיו, תרבותו ומסורתו אותה הוא מכיר ומוקיר שנים רבות. תרבות זו מעוגנת בכללי המוסר החברתיים אותן הוא מכיר, בכללי דת ומסורת עליהם הוא אמון וכן במנהגים אשר נשתרשו במשך השנים, ואין איש יודע את מקורן. תרבות זו והתנהגות זו יכולים לבוא לידי ביטוי, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך, בצורה של תרבות אחרת בצורה סובייקטיבית או לכל תרבות בצורה אובייקטיבית, יכול להראות הדבר כמוזר, ואפילו פלילי אם משתמשי בסמלים לא
נכון.

תוכן העניינים:
מטרת העבודה
מהי תרבות ארגונית
מרכיבי התרבות
ביבליוגרפיה

מקורות:

גולדברג הרווי, זיו אורית, בסקר איילין, אנתרופולוגיה-אדם חברה ותרבות, עמוד 50.
זיגמונד פרויד, תרבות בלא נחת, הוצאת כתר, 1988.
סמואל יצחק, ארגונים- מאפיינים מבנים ותהליכים, אוניברסיטת חיפה, 1990.
BATES RICHARD J. "CORPORATION CULTURE SCHOOLING AND EDUCATIONAL ADMINISTRATION, EDUCATIONAL ADMINISTRATION QUARTERLY, 23, 1989.
BEAUCHAMP R. (ED), JAPANESE EDUCATION SINCE 1945, EAST GATE ,BOOK, 1994.
SCHIEN EDGAR, ORGANIZATIONAL CULTURE, BEVERLY HILLS, 1985.

תגים:

משא ומתן · הלם תרבות · תרבות ארגונית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת בין תרבותית - מו"מ בין אנשים מהתרבות המערבית לאנשים מהתרבות היפנית (תרגיל)", סמינריון אודות "תקשורת בין תרבותית - מו"מ בין אנשים מהתרבות המערבית לאנשים מהתרבות היפנית (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.