היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפירמה בשוק הבינלאומי-חברת TTI

עבודה מס' 050292

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: רקע, הגדרת המוצר, השוק, והשיווק הבינלאומי.

4,052 מילים ,1999

תקציר העבודה:

חברת TTI היא חברה הנסחרת בנסד"ק, בבעלות TEAM - חברה ישראלית הנסחרת בבורסה בת"א. חברת TEAM עסקה משך שנים בפיתוח ובמכירה של מחשבים וציוד למחשבים.
אחת מלקוחותיה המרכזיים של TEAM הייתה חברת בזק. בשנת 88 מכרה החברה לבזק אפליקציה פשוטה לבקרה תקשורתית. הפרויקט היה בנוי מחלק של עבודת תכנות, בעקבות הפרויקט נפתחה מחלקה בTEAM-העוסקת בבקרה תקשורתית.
מטרת TEAM הייתה ונותרה מכירת ציוד כאשר המחלקה החדשה שמשה אך ורק כמקדמת את מכירת הציוד ע"י החברה הראשית, תוך הענקת שירות נוסף.
בעקבות שינויים טכנולוגיים ודרישות של לקוחות בתחום ההיי-טק והתקשורת, לא ניתן היה למכור ציוד בנפרד ותוכנות בנפרד, הדרישה הייתה לתוכנה וחומרה כמוצר משולב. מחלקה כזו הייתה צורך חיוני להמשך צמיחתה של חברת TEAM.
באותה תקופה חיפשו כל משוקי ציוד בתחום המחשבים וציוד היקפי נלווה רעיונות ומוצרי חומרה בכדי להעניק למוצריהם ערך מוסף אשר יספק להם את היתרון העסקי לצורך יצירת הערך והפקת הרווחים בשוק המחשבים וההי-טק שהחל תקופת גאות ובעקבות כניסתן של יצרנים ומשווקים רבים לשוק.
בתקופה שקדמה לתהליך הנ"ל היה נהוג לרכוש בנפרד את מוצרי החומרה ומוצרי התוכנה והתחרות הקשה הביאה למצב בו בכדי לזכות בלקוחות ובעסקות, היה צורך לשלב בין השניים וליצור מוצרים משולבים אטרקטיביים וזולים יותר.
כאשר חברת TEAM פנתה לבזק מטרתה העיקרית הייתה מכירת הציוד ואילו התוכנה היוותה רק זרז לפעילות זו ואילוץ של החברה. בעקבות העסקה עם בזק והקשר ההדוק בין החברות צברה חברת TEAM ידע רב בנושא בקרת התקשורת שהעניק לה יתרון יחסי גדול בשוק המתפתח של התקשורת.
בעקבות זאת בשנת 92' הוחלט ע"י חברת TEAM, להפוך את המחלקה לבקרת תקשורת לעסק עצמאי, בהליך של spin off הוקמה חברת TTI.

תוכן עניינים:
1. רקע
2. הגדרת המוצר
3. השוק
4. שווק בינלאומי ואסטרטגית השיווק

תגים:

שווק · טלפון · טלפוניה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפירמה בשוק הבינלאומי-חברת TTI", סמינריון אודות "הפירמה בשוק הבינלאומי-חברת TTI" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.