היישום אינו מחובר לאינטרנט

תרבות הסעודה הצרפתית לפי סיפוריה של הרוזנת דה-סגיר

עבודה מס' 040273

מחיר: 168.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ההכנות לארוחה, צורת הכניסה לארוחה, סדר הישיבה, הארוחה כטקס ומהלך הארוחה.

2,994 מילים ,3 מקורות ,1995

תקציר העבודה:

בסיפוריה של הרוזנת דה סגיר ישנה התייחסות לאכילה. תיאוריה אין בהם את רמת המפרט הגבוהה והציורית של אמיל זולא. תיאורים אלה הם קצרים מאוד, לרוב מספר שורות לעומת אמיל זולא שמקדיש לכל תיאור עמודים רבים. יש בכך כדי ללמוד לא רק על סגנון הכתיבה שלהם, אלא גם על דרך התייחסותם והכוונה היא לדרך התייחסותם לחיים. מאחר שהאכילה היא צורך קיומי וגם מותנית תרבות (לכל חברה מאכלים אופייניים לה וקודים התנהגותיים שונים) הרי שדרך תיאוריהם של הסופרים אפשר ללמוד על גישתם כלפי מכלול החיים וגם ללמוד על החברות בהם חייםסופרים אלה. תיאורים יכולים לשמש ככלי אנתרופולוגי בלתי רגיל.
מבחינת קהל היעד ותוכן הספרים, הרוזנת דה סגיר כותבת על עולמם של ילדים וספריה מכוונים אליהם. אין זה אומר שספריה מבחינת העניין האקדמי שבהם אין בהם תיאורים ריאליסטיים של תקופה. הם קיימים גם קיימים. מאחר ואנו נטפל כאמור בסעודה בתרבות צרפת, נטפל רק באותם אזכורים שמתייחסים לנושא במכלול ספריה שתורגמו לעברית. סך אזכורים אלה יכולים למלא כעשרהעמודים, אך די בהם כדי ללמדנו על תרבות האכילה הצרפתית.
בכדי שניתוחנו את תיאוריה של הרוזנת דה סגיר ישקפו נאמנה נושא זה, נביא את דבריה כלשונם על פי נושאים ובסיכום העבודה נבצע אינטגרציה שלהם.

קטע מהעבודה:

הארוחה במקרים רבים היא מעמד מחייב ועל כן המשתתפים בו מבצעים מספר פעולות בכדי שהופעתם תהיה בהתאם כמתואר.
1. "הפעמון צלצל לארוחת הערב. והילדים רצו אל הבית כדי להתרחץ ולסדר את שערם".(1)
2. "בינתיים באתי להזמינך לארוחת הצהריים. אני אוכל תמיד עם אבא ואמרתי שתאכלו איתנו. את מסכימה?".(2)

תגים:

סוציולוגיה · היסטוריה · צרפת · סעודה · אוכל · דה-סגיר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תרבות הסעודה הצרפתית לפי סיפוריה של הרוזנת דה-סגיר", סמינריון אודות "תרבות הסעודה הצרפתית לפי סיפוריה של הרוזנת דה-סגיר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.