היישום אינו מחובר לאינטרנט

האל כמוש

עבודה מס' 021278

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הממצאים הארכיאולוגיים והספרותיים אודות האל המקראי "כמוש". הערכת השפעתו על המאמינים וסקירת ההתקפות נגדו.

1,590 מילים ,6 מקורות

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו היא לסקור את הממצאים הארכיאולוגיים והספרותיים אודות האל המקראי "כמוש". תכלית העבודה היא לעריך את השפעתו על המאמינים בו, ואת ההתקפות נגדו.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. מי היה כמוש
3. השימוש בשמו
4. של מי היה האל
5. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

האלילות היא האמונה וההכרה באלים רבים ועבודתם. יש להבחין בין אלילות ובין אמונות ברוחות למינהן. אם כי סביר להניח שהאלילות התפתחה מאמונות פרימיטיביות יותר ברוחות ובגרמי הטבע .
המונח אלילות מתייחס לדרגה מסוימת בהתפתחות הדתית ולשלב תרבותי בו היו קיימות דעות מגובשות על עולמם של האלים, מעמדם, מעשיהם והיחסים בינם לבין בני האדם. בדרך כלל מתבטאת האלילות במערכת מיתולוגית הקובעות סדר ושיטה בעולם האלים. על התהוות האלילות חלוקות הדעות: יש הרואים בו תופעת ניוון הבאה אחרי תקופה של מונותיאיזם ראשוני. אחרים רואים בו כנראה בדין, צורת בת שהתפתחה מאמונה ברוחות וכוחות שונים.
שאלה קשה היא מה דעת האמונה על קיומם הממשי של אלוהי הגויים דוגמת הבעל וכמוש; מכל מקום המקרא מנסה לא להתייחס אליהם או להתייחס אליהם כ: "אלוהים לא ידעום לא שערום אבותיכם".

תגים:

תרבות · אלים · אלוהים · המזרח · מיתולוגיה · ארכיאולוגיה · אלילים · מונותאיזם

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האל כמוש", סמינריון אודות "האל כמוש" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.