היישום אינו מחובר לאינטרנט

עברינות נוער

עבודה מס' 021165

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהם מאפיני העברינות ומהם הפתרונות המוצעים, סקירה מקיפה של משפחת העבריין, השרותים לעבריין, הטיפול בחבורות רחוב, בני טובים ועוד.

8,989 מילים ,20 מקורות ,1996

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בנושא- עבריינות נוער. מטרתה היא לבדוק מהם המאפיינים של העבריינות ומהם הפתרונות המוצעים.
המושג עבריינות נוער איננו ברור וחד משמעי. קיימות תפיסות עולם שונות בהבנת המושג- עבריינות נוער. כל תפיסה מייצגת גוף שירותי ממסדי אחר הבא במגע כל שהוא עם עברייני נוער. המטפלים הפרופסיונלים השונים, מטפלים בעברייני הנוער מתוך גישות פרופסיונליות שונות.
נראה כי ישנם גורמים רבים ושונים לעבריינות נוער. עבודה זו מציעה מספר גורמים היכולים לסייע למניעת עבריינות נוער. ניתן לומר כי הצירוף של מספר גורמים מגביר את האפשרות לעבריינות נוער. נראה כי לגורם המשפחה תפקיד מכריע בגיבוש אישיותו של הילד ומשום כך השנים הפורמטיביות בתוך יחידת המשפחה עשויות להכריע אם הילד יפנים או לא יפנים, בתוך מבנה אישיותו, גדר נורמטיבית לפני ביצוע מעשי עבריינות וסטיה.
עבודה זו תרחיב על גורם מכריע זה את הדיבור. תקיף מערכת השירותים במניעת עבריינות נוער בגילוי העבריינות ובטיפול-שיקום של עבריינים צעירים משקפת את עירנות החברה לבעיה חברתית זו.
הפילוסופיות השונות משפיעות על מבנה השירותים ועל מתודות פעולתם, על האוריינטציה התיפעולית ועל השירותים של המטפלים השונים. דבר זה משפיע גם על סוגי ההתמחויות השונות המעורבות בהן שופט וקצין מבחן, שוטר, סוהר, מדריך נוער, עובד סוציאלי, עובד רחוב, מדריך במרכז שכונתי, פסיכולוג ופסיכיאטר. כל השירותים הנ"ל עוסקים במניעה, גילוי, שיפוט ושיקום. בעבודה מתוארת סכימה של רצף מעורבותם בעולם העברייני, כפי שהוא מופיע בפני השירותים המטפלים השונים. הסכימה מתארת שלבים שונים של מניעה, גילוי, ושיפוט.
ישנם דרכים שונות ומגוונות למניעת עבריינות נוער. בעבודה התמקדתי בשיטת טיפול מיוחדת הממוקמת ב"נוער על סף"- שיטת הטיפול בחבורות רחוב.
שיטת מניעה זו מכונה גם מניעה מתקנת- היא מתייחסת לאותם מאמצים לתיקון- "האדם שעל סף"- המאמצים מופנים לשיקומם של אותם יחידים, אותן קבוצות, שהם על סף הדרדרות חברתית אקוטית.

תוכן העניינים:
1. מבוא
הקדמה- הגדרת הבעיה
2. המשפחה העבריינית.
3. השירותים לעבריינים צעירים.
4. הטיפול בחבורות רחוב.
5. קצין מבחן.
6. עבריינות בני טובים
7. סיכום העבודה.
8. ביבליוגרפיה.

תגים:

עבריינות · אלימות · פשע · עברין

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עברינות נוער", סמינריון אודות "עברינות נוער" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.