היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיטות עידוד העובדים בארגון

עבודה מס' 021140

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת התאוריות והגורמים השונים הקשורים לאיכות חיי העובד, ובדיקת חברה גדולה המיישמת תאוריות של עידוד עובדים הלכה למעשה.

8,021 מילים ,14 מקורות ,1996

תקציר העבודה:

איכות חיי העבודה היא הנושא המדובר ביותר כיום בכלכלת העבודה הבין לאומית. בכל מקום מנסים להראות את חשיבות הענין, לפתחו ולשכללו ע"מ להעלות את התפוקה ואולי במקרים מסוימים להוריד גם עלויות עבודה.
אין חולק על חשיבות הענין ויש אף כאלו התולים הצלחות כלכליות גדולות (כמו יפן למשל) רק בשל איכות חיי העבודה שם.
איכות חיי העבודה בישראל שוקדת על שמריה כבר עשרות בשנים. מבנה המשק שלנו לא השתנה וכנראה שזוהי הסיבה לאי השינוי.
בארצנו ישנו מוטיב נוסף לאיכות חיי העבודה: כאשר רוצים לשמור על מבנהו של מגזר מסוים ולמנוע ניידות עובדים חייבים לדעת את דרישותיהם של העובדים ע"מ לענות למכסימום מציפיותיהם. אומנם ישנן הרבה תאוריות על ניידות עובדים אולם, הקו המרכזי הוא שניידות מרעה את מצב המשק ולכן רצוי לשמור על מבנה יציב וקיים.
ישנן שיטות רבות לשיפור חיי העבודה שחלקן גובלות בנושא של ניהול משאבי אנוש וחלקן גובלות בשיפור מצבו הפיננסי של המעסיק, עליהם נעמוד בעבודה זו.

מטרת עבודה זו היא לסקור גורמים שונים הקשורים לאיכות חיי העבודה ולעידוד עובדים, ולאחר מכן לסקור חברה גדולה המיישמת תיאוריות של עידוד עובדים הלכה למעשה. בחרנו ברשות הדואר, שכפי שיסקר להלן, המיישמת שיטות שונות של שכר עידוד.

ראשי פרקים
1. מבוא ומטרת העבודה
2. הקדמה- איכות חיי העבודה ויישומה בישראל
3. ישום עידוד ברשות
4. ישום שכר עידוד ברשות
5. מחקר אמפירי
א. המטרה והשיטה
ב. כלי המחקר ואוכלוסית המחקר
ג. השערות
ד. התוצאות

6. סיכום
7. ביבליוגרפיה

תגים:

עבודה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיטות עידוד העובדים בארגון", סמינריון אודות "שיטות עידוד העובדים בארגון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.